A TrackBack vajon míí?
2006. április 16. írta: Asszem

A TrackBack vajon míí?

Oké. Sokszor látom, és már hallottam is róla. Valami visszakövetéses bigyó. Aha. Izgi. Még soha nem láttam élő embert (aki legalábbis nem "kompjúterzseni" :) használni. Ez nyilván abból adódik, hogy fogalmam sincs, hogyan kell és miért jó nekem.
Kéne valami jó kis help, hogy mi ez a fícsör, és miért fogok neki örülni, ha használom.

(Gyors megjegyzés, itt off: ha az admin felületen vagyok, akkor a firefox fülben jobb lenne (szerintem), ha ez jobban látszódna, a "blog.hu :: Új b.." nem annyira izgi, mint pl. az "Admin :: blog.hu" lenne. Pláne, ha még négy másik "blog.hu :: " is nyitva van. De ez megint csak egy ízlésbeli apróság, majd szépen összeszedem őket :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci · http://www.counter-strike2.hu 2006.04.19. 01:06:01

a trackbak tulajdon képen olyan mintha például az ismerősőd blogjából másolnál át egy szöveget, ami tetszik. , azzal a különbséggel, hogy nem kell másolnod, hanem elég a trackback linket megadnod

Oláh András · http://olahandras.blog.hu/ 2006.04.19. 15:20:38

Aha. Na ezért nem értem :).

Miért nem ugyanaz a trackback link mint pl. az oldal am címe a post nevével?
Amikor valakinél kommentbe beírom a saját oldalamat, akkor az egyfajta kézi trackback?

Mennyire elterjedt a használata? Én még sosem találkoztam vele, mondjuk a Blogteren (ahol kezdtem az egészet) nincs is.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2006.04.22. 18:17:44

A trackback egy automatizmus, ami odavissza kötést rak a két blog közé. Kb. azt jelenti, hogy 'valaki hozzászólt, de nem itt a kommentekben, hanem a saját blogján egy teljes posztot szánt rá, ha akarod, menj oda és olvasd el'.
süti beállítások módosítása