Nézettség - statisztika
2006. június 09. írta: Asszem

Nézettség - statisztika

Na lassan kezd alakulni a mérőállások felszerelése (Statgép, Google Analytics) a blogokra, főleg a Blogteren, mert ott hozzá tudok nyúlni a kódhoz, a Blog.hu-n még nem sikerült, tegnap ráadásul kicsit bekattant a doboztologató szerkesztő, meg fáradt is voltam. A Statgép jól működik, az Analytics meg aszongya hogy jó, de még nem mér semmit.

Mindenesetre érdekes, megpróbálom megfigyelni, mikor olvassák a legtöbben, hogy az új bejegyzéseket akkor publikáljam, hátha hatással lesz az olvasottságra (amiről persze fennen hirdetem, hogy totálisan nem érdekel, mert a blogokat magamnak írom, a magam szórakoztatására).

A Statgépen van egy csomó jó adat, csak olyant nem találtam, ami mondjuk a mérés kezdete óta összesítené, hogy a nap adott szakában átlagosan hányan olvassák a blogot, így kiderülne, hogy pl. dél és fél kettő között van a csúcsidő. Napi bontásban persze van, de az mégis más.

Mondjuk alig négy napja működik, szóval még én sem ismerem elég jó, meg neki sem volt ideje átlátni egy legalább egy hetes intervallumot, de azért kíváncsi vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása