INNEOO MAIN - kritika
2006. június 23. írta: Asszem

INNEOO MAIN - kritika

KATASZRÓFA!

Hát ezt így nem kellett volna. Az egész koncepciója az, hogy egy helyen legyen fájltárolás, szövegszerkesztés, vásárlás, üzenőfal, levelezés, weblapkészítés. Ami ugye jó és hasznos, persze amint elérhető lesz a Google egyesített oldala esélye sem lesz, de addig jó lenne.

De ez így annyira használhatatlanul bé(t/n)a, hogy kész.

A főoldalon a naptár valami katasztrófálisan ronda. Felejtsük is el.

Az "újratöltés" ikonra ilyen szép rendszerüzenettel léptet ki, de még egy linket sem ad a főoldalra, hanem nekem kell kézzel beírnom, és léphetek be újra (természetesen megint beírva név/jelszó párost).

Szövegszerkesztő: E-Pad névre hallgat, lassan töltődik be, próbadokumentum elmentésekor hibaüzenettel kiléptet az oldalról. Kezi csókolom. Ennyit erről.
Fájlkezelő: NetCommander a neve (fantáziadús. WebCommander még nincs?), első töltésre kifagy az egész rendszer. Na még egy próbát adok neki. Elindul, tényleg Norton stílus, osztott ablak a böngészőben, érdekes élmény, a windows átugrásával visszatérni a weben a jó öreg doszos fájlkezeléshez. Apróság, de pl. a rendszerben írt dokumentumokra ráklikkelve azokat "biztonsági okokból" nem engedi megnyitni. Bruhaha. Sok értelme így nincs.
Levelezési rendszer: szintén fantáziadús Mailer nevű program nyílik meg. Levélküldéshez létre kéne hozni  postafiókot, naponta ezer levelet lehet küldeni. He? Normális ez? Postafiók létrehozásánál ha hibásan csinálok valamit NINCS VISSZA opció. Zseniális. A létrehozáshoz megkérdezi a "név identitáshoz", a "tartomány" és az "E-mail cím helyi része (@ előtti szakasz)" dolgokat, persze help nincs hozzá. De ez biztos valami IQ teszt, hogy ne legyen egyszerű az élet, végülis a regisztrációnál már megadtam a nevem, valszeg ugyanaz jó lenne defaultnak identitáshoz, az emailcím helyi része fogalmazás, hááát. Legalább egy példát adnának. Annyira béna. De azért nem adom fel. Siker. Betöltés. Lassú. Még mindig tölt...Háromszor klikkeltem a bejövő levelekre, tölt, leáll, semmi. Azt hiszem ez az a pont, amikor feladom.

Weboldal szerkesztő: Site Factory névre hallgat, de már nincs is kedvem kipróbálni.

Sem a többi funkciót.

Majd fél év múlva visszanézek, van-e valami fejlődés. Addig fejelthető.

Osztályzat:  elégtelen alá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mp3Pintyo · http://www.mp3portal.hu 2006.07.03. 15:05:21

Milyen bongeszon probaltad? Mert anno en is reszt vettem a fejleszteseben es akkor meg tokeletesen mukodott mind IE-ben mind Firefox alatt. Cirka olyan 1 evvel ezelott volt ez :D

Asszem 2006.07.03. 17:29:26

Firefox alatt. De sajnos csomó minden nem a böngésző hibája (sztem).

Egy ismerős küldött nekem egy ilyen kopogtatást. Ezt emilben megkaptam.

Mire beléptem és megtaláltam, hogy miről is van szó, hát legalább beletelt három perc. A belépésnél még mindig nem jegyzi meg a jelszót/felhasználónevet és be kell írni a számot, aztán megint válsztani kell az INNENO és Miro között, persze rossz helyre mentem, ott meg akartam nézni a leveleket, de lassú, aztán átnéztem a miróra, alig találtam meg a kopogtatást és utána jöttem rá, hogy ez azt jelenti, hgoy ismerősnek jelöltek.

Szóval ez így szerintem használhatatlan, de legalábbis számomra (a végtelenül lusta) felhasználó számára biztos hogy nem megfelelő.

De azért hajrá, az ötlet elvileg jó, de a megvalósítás még nem.
süti beállítások módosítása