Blog.hu admin felület és skinek -wow
2006. november 24. írta: Asszem

Blog.hu admin felület és skinek -wow

Na. Igencsak erős stílusváltással szembesültem, amikor beléptem (aktuális) kedvenc blogszerkesztőmbe. A kellemetes furasárga-dominancia és php-barkács külső eltűnt, szépen szögletesen lekerekített nyomógombok, szürkített háttér, áttekinthető menük. Ügyes, ügyes.
A címkék a bejegyzésszerkesztés alá kerültek (személyes preferenciám legnagyobb sajnálatára, én előbb címkézek, aztán írok, de ez legyen az én előítéletem). Ami jó, hogy a már használt címkék legalul vannak, ez jó, mert rendesen kifér egy normális, vizuálisan is kiugró címkefelhő.

Ami kicsit aránytalan, az a felső menüsor feletti fekete terület kihasználatlansága, valamint magának a bejegyzésszerkesztőnek a magassága, én jobban örültem volna, ha belefér egy oldalba, de lehet, hogy ezt az mondatja velem, hogy ezt a bejegyzést laptopról írom, egér nélkül és a touchpaddal és az oldalsávgörgővel kell szenvednem.

Aranyos a Bugreport!! felirat felül, gondolom ez a béta állapot jlezője, aztán úgyis el fog tűnni.

Szóval teljesen frankó lett minden, bőven megérett a nyitásra.

Csak így tovább.

---
Apróság, ha nagyon sok extraidőtök van: szeretem, ha a már meglévő címkéim alapján kitalálja a progi, hogy épp melyik címkét akarom megadni, ez mehetne (mint pl. a del.icio.us-on) a TAB gomb megnyomására. De ez tényleg csak hab a tortán lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása