Online helyesírás ellenőrző
2006. december 24. írta: Asszem

Online helyesírás ellenőrző

Nem tud valaki egy nem google-alapú, hanem a tizenegyesre építő helyesírás ellenőrző weboldalt? A MEK-en fent van maga a könyv, de az könyv, a helyesírás pedig közkincs, úgyhogy tök jó lenne, ha megcsinálnák. És abban tényleg minden benne lehetne, és folyamatosan frissülhetne akár a számítástechnikai jövevényszavakkal is.

Vagy van ilyen, csak én nem találom?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füredi Krisztián · http://pszichologia.blog.hu 2007.01.12. 19:41:59

Nem tudom, hogy pont ilyesmire gondolsz-e, de van a Firefoxhoz olyan letölthető kiegészítés, amely onnatól kezdve aláhúz minden olyan szövegmezőbe beírt dolgot, amelyet hibásnak vél, és egérgombra lehetőségeket is ajánl.

Egyébként én a gmail-ben lévő ellenőrzővel is nagyon meg vagyok elégedve.

András 2007.01.12. 21:42:14

Aha. Nem is tudtam, hogy ilyenek vannak. Nekem az lenne a legjobb, ha olyan lenne, mint a google keresője, csak beírom a szót, és a 11-es alapján kiadja a helyes alakot, alakokat...és mivel online lenne, sokkal több példát tartalmazhatna, mint a print változat.

De azért megnézem őket, köszi a tippet.
süti beállítások módosítása