Firefox 2 aktív tab és egy kis Inda még mindig
2007. január 12. írta: Asszem

Firefox 2 aktív tab és egy kis Inda még mindig

Na, túlestem a frissítésen. Ámbár én amúgy is szeretek verziószámot váltani. Az új szoftver biztos jobb, gyorsabb, megbízhatóbb, mint a korábbi verzió. Feltéve, ha a hardver is új, kétszer olyan erős, és már kiadták legalább a service pack n-et is...najó, a Firefox mégsem Microsoft termék.

Szóval megtörtént a váltás. Ennek legfőbb oka az volt, hogy már amúgy is untam a régi skineket, és tetszett a default. Csakhogyde: nem tudom, ki csinálja, de engem felettébb idegesít, hogy az éppen kiválasztott tab a szürke árnyalatának enyhe eltérésével van csupán jelölve, illetve a pirossá válik a tabcsukó gomb. De ezt én észre sem veszem, eddig is pont ilyenek voltak a TabMixPlus miatt. Szóval kár, hogy nem valami vizuálisan kiugróbb megoldást választottak.

A scrollozó tabok is hihetetlenül idegesítőek. Miért nem lehet (vagy még én nem jöttem rá, hogy lehet) beállítani, hogy automatikusan két, vagy több sorban jelenítse meg őket? Megszoktam, hogy balról első négy tab mindig ugyanaz (Gmail, Index, Hírkereső, Wiw), most meg tekerhetem őket szépen vissza. Mint egy videókazettát.

Az Indás belépő még mindig nem megy, ha a blog.hu-s oldalamról klikkelek az adminra. Pedig a Firefox már emlékszik a jelszóra és emailre, szépen ki is van töltve a mező, de ugyanúgy nem lép be, mint régen. Megoldás: közvetlenül az inda.hu oldalról kell belépni.

Előbb utóbb majd megjavul, én türelmes vagyok, más viszont nem, de ez köv. poszt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molcsa · http://molcsa.blog.hu 2007.01.12. 17:46:10

Érdekes, én beállítottam már többször, hogy az Indán emlékezzen rám, de nekem sem lép be alapból. Ki van töltve a rubrika, de nekem kell a belépésre kattintanom. Akkor már belép.
Ami nekem tetszett a 2.0-ban, az pl. az, hogy emlékszik a bezárt tabokra, és azok 1 kattra visszahozhatók. A másik az, hogy ha hirtelen áll le az egész, akkor a legközelebbi indításkor visszajön minden, ami nyitva volt.
Viszont ami rossz, és kapcsolódik a blog.hu-hoz is, az pl. az, hogy a bejegyzés szerkesztésekor, mikor enter-t nyomok, akkor csak sort vált (< br / > ), és nem bekezdést vált ( < p > ). Ezt kézzel kell beírnom a kódba.

Asszem 2007.01.12. 18:33:24

Extensiönökkel már az 1.5-ösben is meg lehetett oldani az undo closed tabs funkciót, meg volt session manager, de tény, hogy jobb, ha nem kell hozzá külön kiterjesztést letölteni.
Az enteres problémát én észre sem vettem, nyilván azért mert nem kódba írogatok :)
süti beállítások módosítása