Két urgent fícsör rekveszt!
2007. január 23. írta: Asszem

Két urgent fícsör rekveszt!

Namostmár Tótawé blogján nagyon beindult az élet, úgyhogy fontos lenne bármilyen fejlesztés elé prioritásnak berakni a kommentek sorrendjének megfordíthatóságát, valamint az egy oldalon megjelenítendő kommentek számának beállíthatóságát. Oké, mezei bloggereknél simán kezeli a jelenlegi rendszer azt a pár megjegyzést, ami van, de a "nagyblogokban" baromi idegesítő. Én meg utálok kommenteket RSS-ből olvasni, mert azok mindig késésben vannak.

Szóval ezt a két apróságot kéne mihamarább beépíteni a blog.hu-ba.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2007.01.23. 22:00:29

Mondjuk úgy, hogy a blog.hu betartja a fontolva haladás stratégiáját.

Manjana.

Asszem 2007.01.23. 22:30:42

haladunk vagy maradunk, ez itt a kérdés? :)

tistedur 2007.01.23. 23:41:46

és talán nem kéne szűrni az e-rotika szót sem..:)

molcsa (törölt) 2007.01.24. 07:10:13

ha lehetne vmit kérni nekem is, én nagyon nagyon szeretném átemelni a régi freeblogos bejegyzéseimet ide, ha szabad.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.01.25. 08:57:20

Teljes mértékben támogatom a kezdeményezést, gyakran már azért sem ülök neki végigolvasni, mert kiüt az az 1000 komment úgy egy ültő helyemben. :) Engem még az érdekelne, hogy nem lehetne a címkefelhőt beemelni a főlapba? Vagy csak én vagyok ahhoz béna?
süti beállítások módosítása