Firefox bug?
2007. január 29. írta: Asszem

Firefox bug?

Eltűnt a Firefoxból (2.0.0.1) az URL mező és a keresősáv...Én nem kapcsoltam ki sehogy, és egyelőre nem is találom, hogyan lehetne visszacsinálni. Ráadásul nemcsak itt, hanem az oldalakon sem látszik felugró ablakokban az input-field (pl. Gmailben link hozzáadásánál nincs, a blog.hu-n meg van). Ki érti ezt? Próbáltam újraindítani párszor, semmi hatás. Még megpróbálkozom a teljes Windows újraindításával, aztán jöhet a reinstall.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszem 2007.01.29. 22:34:53

Rendszerújraindítás után helyreállt. Remélem nem fordul elő sokszor...

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.01.30. 10:45:43

Nekem szerencsére ilyen még nem volt, de nem is vágyom rá. Olyan viszont történt, hogy elment a hang, és semmi se szólt. Próbáltam mindenhol beállításokat állítgatni (még vezetékeket is átvizsgáltam), de szőrén-szálán eltűnt. Végső elkeseredésemben én is nyomtam egy restartot, és a windows kijelentkező hang pedig már rendesen szólt.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.01.31. 18:02:35

Nálam FF1-ben is előjött párszor. Fura, általában restart után már jól ment. de az én gépem már csak ilyen. :P
süti beállítások módosítása