EMKTV "ügyfélszolgálat"
2007. január 31. írta: Asszem

EMKTV "ügyfélszolgálat"

Nagy úr az árérzékenység. Internetszolgáltatót váltunk, bár eddig elégedettek voltunk a TvNetWorkkel, de most az EMKTV-nél találtunk egy jobb ajánlatot. Olcsóbb és gyorsabb. Megrendeltük. Elintézték. Csakhogy. Praktikusabbnak találtuk, ha a szerződés nem a feleségem, hanem az én nevemen van, mert úgy könnyebb a Matávtól áthozni a régi telefonszámot. Bementünk hát az ügyfélszolgálatra elintézni. Hiba volt.

Kis iroda, két ember, hatalmas sor. Egyetlen szék, ahová le lehet ülni. A sor lassan halad, ráadásul az ügyfélszolgálatosokat állandóan hívták telefonon, ami még jobban lassította a munkájukat. Gondolom nem számítottak ekkora rohamra.

Végre sorra kerültünk. Közöljük, hogy mit szeretnénk. Mogorva nő néz, nem tudja, hogy akkor most újra kell-e írnia mind a négy szerződést, ezért megkérdezi a kollégájától. Aki ezek után átkiabál a pult mögül, hogy miért itt akarjuk átírni a telefont, miért nem a Matávnál, amikor itt nagy a sor, és különben is a Matávnál csak egy szerződést kellene módosítani, itt pedig mind a négyet. Mintha ezért magyarázattal tartoznánk. Utána gúnyosan hozzáteszi: "ja, az biztosan pénzbe kerül". Egyébként lehet, hogy nem volt szándékában gúnyosnak lenni, de akkor is hülyén jött ki. Tényleg pénzbe kerül. Kérdezem tőle, akkor most érezzük rosszul magunkat? Mert ügyfélként ide merészeltünk jönni a problémával? Mondta, hogy nem kell, hogy rosszul érezzem magam. Ez megnyugtatott. Még jó.

A másik ügyfélszolgálatos azért még próbálkozott: nézzem meg, mekkora sor van, ő megcsinálja az új szerződéseket, csak jöjjek vissza másnap aláírni. Mondom neki, az nem jó. Akkor jöjjek holnapután. Mondom neki az sem jó, mert dolgozom, és különben is azért jöttem, hogy most megcsináljuk az átírást. Ezek után hajlandó volt elkezdeni az amúgy 20 perces procedúrát. Még jó.

Közben a szomszéd pultnál hallottuk, hogy egy ügyfélnek mondják, akik aznap szerződést kötnek, ahhoz másnap már ki is tud menni a szerelő bekötni a netet. Miután megvoltunk vele, mi is rákérdeztünk (mert magától nem kérdezték volna), hogy akkor hozzánk is tudna-e jönni holnap délelőtt a kábeles? Igen. Még jó.

Ma holnap délután van. A szerelőt kilenc és egy óra közötti időpontra vártuk. Nem jött. Semmi értesítés. Mi sem fogunk telefonálni, de nem is leszünk itthon délelőtti időpontokban. Oldják meg.

Elvégre még nem mondtuk le a régi előfizetést, és erőteljesen gondolkozunk rajta, hogy ne is tegyük.

Ennyit az EMKTV ügyfélszolgálatáról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián 2007.01.31. 16:38:15

Egyszer régen én is rátaláltam az EMKTV ajánlatára. Abban az időpillanatban az volt az egyetlen normális netszolgáltató a környéken. Így elmentem hozzájuk, hogy igénybe venném a netet. Azt mondták, hogy az egész kerületben csak a mi házunkban nincs bevezetve. Kérdeztem, hogy mi az akadálya, hogy oda is bevigyék a vonalat. Erre azt mondták, hogy akkor vezetik be, ha a lakók 50%-a megrendeli a szolgáltatást.
Ez egy nagy ház nagyon sok lakóval. A környező házakban mindenhol van net, nem kéne messzire húzni a vonalat.
Na de a lakók 50%-a hol rendel meg netet???
Szerintem magyarországon nem hogy az EMKTV-től, de az összes szolgáltatótól egyben sem használ netet az emberek 50%-a!
Nagyon mérges voltam rájuk, de végülis ők döntik el, hogy mit csinálnak.
Aztán nemsokkal később már megjelent sok másik cég, így a Pantel is, és lett alternatívájuk, ráadásul igen jó minőségben, így ma már csak egy szép emlék az EMKTV, de mondjuk mint üzleti magatartás továbbra sem értem, hogy miért kellett volna a lakók 50%-ának szerződni velük.
De legalább most már nem is érdekel :-)

Asszem 2007.01.31. 16:40:05

Jaja. A blogok korában fokozottan igaz a mondás, hogy egy elégedetlen ügyfél 10 másik embernek terjeszti a cég rossz hírnevét...

Azért mi még nem adtuk fel, meglátjuk, mit hoz a jövő.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.01.31. 18:22:05

Hozzáadsz még egy adag felháborodást, és mehet a Homárba. :) Egyébként én a T-onlineommal már beletörődtem sanyarú helyzetembe. Ez a másik véglet. :P

Asszem 2007.01.31. 22:47:09

Ja, gondolkoztam én is a Homáron, de aztán inkább meghagytam a blognak, annyira gonosz azért nem vagyok :)

törek 2007.12.06. 10:23:43

Az Emktv -ma már DIGI KFT-telefonszolgáltatása szerintem osztályon aluli. Sokszor nem ad vonalatés perceket kell várni néha órákig. A hang minőség állandóan szakadozott.
A telefontársak már belefáradtak, hogy ezt jelezzék, de én is megunom a sokszori bejelentést, mert nincs semmi eredménye. az egyik szerelő azt közölte, hogy túl vállalták magukat ,hogy sokkal több vonaluk van, mint amit a rendszer megfelelően kezelni tud.Csak azt nem értem, hogy hol van ilyenkor a hírközlési felügyelet. szerintem az is baj, hogy a hány szerelő ki jön a padláson /belvárosi ház/ mindig változtat a jelerősítőn.

vereckei 2008.02.29. 13:53:24

Most újra csak lesújtó véleményem van a társaságról. Febr.1.-i /2008/ levelükben-többek között- azt írják, hogy a SAT-1 megszűnt, helyette a TV Paprika van. Nos az előbbi meg van, az utóbbi pedig a honlapjuk csatornakiosztási táblázatában sem szerepel.

Erica baba 2008.05.23. 13:04:01

Elmesélem nektek hogy évek óta rendes elöfizetöjük vagyok, mind internet mind tv szolgáltatás terén...Erreföl megtették velem azt h decemberben 12napig nem volt netem és minden hónapban egy két nap amikor szintén nincs...Na most december óta anyázok az ügyfélszolgálattal, a hibabejelentökkel(mer basznak munkalapot fölvenni csak magyaráznak...) és még mindig nem fizették vissza a kimaradt 12 napot...azóta minden héten felhivom a titkárságot is meg amilyen számot kaptam tölük még és kérdezgetem h mivan-mivan de még mindig lerázogatnak...nem tudtok vmi felsöbb szervet ahova lehet esetleg panaszt tenni???

Asszem 2008.05.23. 13:23:07

Erica a fogyasztóvédelmet próbáltad?
Esetleg egy postot a Tékozló Homárra?

Végső esetben szolgáltatóváltás, már ha van rá lehetőséged.

Erica baba 2008.05.24. 18:58:05

tegnap hivtak...5 hónapos küzedelm után jóváirták....:)
süti beállítások módosítása