Cigiblog 5. - Harmadik nap.
2007. február 07. írta: Asszem

Cigiblog 5. - Harmadik nap.

Őszintén szólva, csak most jutott eszembe, hogy kéne írni blogot, ami jó, mert eddig egyáltalán nem zavart, hogy nem gyújtottam rá, pedig fent vagyok már egy ideje. Idővel persze pont az legyen a cél, hogy még a dohányzás mémje is kiírtódjék belőlem, de legalábbis ne legyen minden nap legalább egyszer aktiválva. Kognitív fogyasztás...:)

De a leszokás fázisában reményeim szerint a blogírás segíteni fog a kontroll fenntartásában, úgyhogy addig marad a téma.

Tehát. Volt ugye tegnap az a kis botlás, de ahhoz képest jól tartom magam. Ma hosszú és nehéz napom lesz a munkahelyen, előreláthatóan sok stresszel, és utána még családi program is van, kb. 11 óra magasságában fogok hazaérni, és még mindig marad itthonra legalább 2-3 órányi munka. Az ilyen sűrű napokban az a jó, hogy egyfelől jó gyorsan elsuhannak, másfelől nincsenek azok a kritikus lukas periódusok, amikor becsusszanhat egy-két potyacigi.

Na, reggelre ennyit, a nap végén majd meglátjuk, hogy bírtam. A tegnapi jutalomsör még megvan, úgyhogy ha minden jól megy, akkor bepótolhatom a hiányt :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xigi 2007.02.07. 11:09:45

Egy hónap múlva lesz 3 éve, hogy nem gyújtottam rá. 8-9 év bagó, napi 1,5-2 doboz volt a végén. Tehát a dolog lehetséges.

Úgy látom, a megfelelő tudatosság megvan benned ahhoz, hogy sikerüljön, ismeretlenül is drukkolok nagyon.

Tome 2007.02.07. 11:12:49

Én 36 éve nem gyújtottam rá. Jól birom. :-)

Asszem 2007.02.07. 12:42:29

Helyes, a jó példák mindig megerősítésül szolgálnak!! Annó nekem is volt egy kb. másfél éves szünetem, aztán két éve kezdődött újra, éppen ideje abbahagyni...

BöbeBlog 2007.02.07. 19:10:52

Én lassan 4 éve, hogy nem dohányzom, előtte 12 évig nyomtam, de egész jól bírom. Azóta nagyon utálom, ha az orrom alá pöfékelnek (bár azt előtte is utáltam, mikor még dohányoztam).

Úgyhogy hajrá!!!!!!! Van remény...
süti beállítások módosítása