Cigiblog - az első hónap
2007. március 09. írta: Asszem

Cigiblog - az első hónap

Hétfőn lettem pont egyhónapos nem rendszeres dohányzó. Egyelőre ezt a kifejezést használom magamra, mert aznap este lementem kártyázni és elszívtam egy doboz cigit. Mondjuk előre tudtam, hogy dohányozni fogok, úgyhogy már úgy mentem oda. Egy kocsma még túl nagy kihívás. Viszont az már jó eredmény, hogy utána másnap egyáltalán nem hiányzott, és azóta is alig jut eszembe. Kacérkodom a rekreációs drogfogyasztó kategóriával, de tudom, hogy nagyon rizikós a dolog, bár amennyit én járok szórakozni, még simán vállalható is lenne :).

Még azon gondolkozom, hogy előre meghatározom, hogy mondjuk egy hónapban lehet egy olyan nap, amikor dohányzom. Amíg szükségét érzem. Ez annyiból jó, hogy enyhíti a "soha többet nem gyújthatok rá" parát. Persze a távlati cél az lenne, hogy ne is akarjak rágyújtani, még akkor sem, ha lehetne.

Napközben ez már simán megy, nem hiányzik, még a rizikós helyzetekben sem. De a kocsma az nehéz dió.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása