Trackback kilőve
2007. június 08. írta: Asszem

Trackback kilőve

Na, teleszemetelte valami barom spammer a trackbackes posztomat, természetesen trackbackelve, úgyogy remek alkalom ez arra, hogy letiltsam ezt az elvileg jó ötletnek tűnő, de gyakorlatilag használhatatlan funkciót.

A nehézkes működésén kívül azért is volt használhatatlan, mert a kommentek párbeszéd-jellegét nagyon megtörte az, hogy a trackback szövege az idézett poszt első néhány sora volt. Ennek így sok értelme nincs.

Meg amúgy is, ha nagyon azt akarom közölni, hogy jé, erről a témáról én is írtam, akkor megteszem manuáltrackbackkel: bekopizom a linket. Ha pedig udvarias vagyok, akkor lerövidítem, hogy ne hat sor hosszú legyen.

Viszlát trackback, szerintem nem sokaknak fog hiányozni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása