Szép szürke XP téma
2007. július 27. írta: Asszem

Szép szürke XP téma

Nem szoktam Windows témákat installálgatni, de ez most nagyon megfogott, szerintem érdemes kipróbálni.
Így néz ki:




















További screenshotok itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhaoman 2007.07.27. 11:22:05

Nálam is ez van.

Tudsz hozzá passzoló Tűzróka-bőrt?

Asszem 2007.07.27. 11:25:59

Nem, tegnap találtam a skint StumbleUponozás közben, úgyhogy még friss :)

Majd körülnézek, csak most vettem észre, hogy az előző design Explorer alatt totál szétesett az oldaldobozok miatt, beszarás...:P

zhaoman 2007.07.27. 17:47:43

Explorer? Az meg mi? :)

Ha talász ff skin-t, légyszi jelezd itt a kommentek között! Köszi!

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2007.08.02. 01:25:11

Ha már kinézet:
Miért választottad ezt a sablont a blogodra???

Asszem 2007.08.02. 10:18:48

Azért,mert az előző Explorer alatt szétcsúszott a pókeres és Giveawayos képek miatt, és meguntam a CSS hekkelést, úgyhogy itt vanez, ráadásul jól harmonizál a szürke taskbarommal :D
süti beállítások módosítása