Giveaway - gagyi?
2007. október 06. írta: Asszem

Giveaway - gagyi?

Kb. fél éve van kint a blogom baloldalán a napi ingyenes letöltéseket biztosító Giveaway of the Day oldaldoboz. Én azóta egyetlenegy használható programot sem töltöttem le róla. A legtöbb esetben szinte mindig van olyan ingyenesen letölthető program, amit ugyanazt tudja, mint amiért elvileg fizetni kéne. Akkor meg minek?

RSS-ben is követtem idáig a megjelenéseket, szóval kb. minden nap láttam, mit kínálnak letöltésre. Ma viszont kivettem a Google Readerből.

Ha két napon belül nem jelenik meg itt ezer komment, hogy hagyjam meg, mert annyira hasznos az az oldaldoboz, akkor a blogból is kikerül :).

Addig is egy tipp az ingyenes szoftverek kedvelőinek:

www.usite.hu


Szinte az összes valamirevaló ingyenes szoftver letölthető innen. Az oldalt rendszeresen frissítik, a programok funkció szerint kategorizálva és kommentálva vannak, gyors, kényelmes.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent T 2007.10.06. 13:57:15

Én speciel már két programot is találtam ott, amit tudtam használni! :)
(igaz, kb. fél év alatt, amióta jön a readerben)

Asszem 2007.10.06. 13:59:19

1.

Már csak 999 komment kell. :)

royaljerry · http://royaljerry.wordpress.com/ 2007.10.10. 11:41:42

Már csak 998. Ma például a Macro Recorder-t kínálják. Hát nem is tudom. Inkább írok rá egy Python-scriptet. :) Amúgy nem olvastam a használati feltételeit, de sanda gyanúm szerint ez az ingyenes rendszer úgy működik, hogy regisztrálsz, aztán kapsz kódot, ha még aznap. Ügyes.
süti beállítások módosítása