100 fekvőtámasz projekt - 2. hét eleje
2009. április 01. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - 2. hét eleje

Letelt a két nap pihenő, újult erővel és töretlen lelkesedéssel folytatom a 100 fekvőtámasz projektemet. Aki (még mindig) nem ismerné, az magyarul (is) olvashat róla a http://100fekvotamasz.hu/ címen (köszönet Androxinak kommentért, amiben felhívta rá a figyelmemet). Nemcsak a programot, hanem hasznos tanácsokat (pl. a bemelegítéshez), fórumot, és még sok egyéb dolgot találhattok ott, érdemes megnézni. Annyit még hozzáteszek, hogy ez a blog az én személyes önmotivációs eszközöm, tehát független a 100fekvotamasz.hu oldaltól. 

Hamár az önmotivációról esik szó, akkor Kulcsinak üzenem, hogy bennem is kb. fél évet ért az elhatározás a projekt végrehajtására. Emlékszem, amikor először olvastam a Lifehackeren, akkor úgy gondoltam, hogy szép és jó, de úgysem fog sikerülni, meg minek is... úgy látszik mindennek megvan a maga idejez, ezé most jött el.

Tehát visszatérve a programra, elkezdtem a 2. hetet. A mai menü 14-14-10-10-15 darab fekvőtámasz volt, 60 másodperces szünetekkel. Ezt sikerült is teljesítenem. Az első két sorozat könnyebben ment, mint ahogy gondoltam volna, lehet érezni a két nap pihenő hatását (még akkor is, ha a tegnapi jóga ismét teljesen átmozgatott). A két tízes sem volt vészes, itt már jól be voltam melegedve, tudtam figyelni a szabályos légzésre közben és nem kapkodtam. 

Az utolsó szériánál viszont úgy éreztem, hogy 15-nél nem fog több menni, ezért nem is erőltettem. Így visszagondolva lehet, hogy belefért volna még néhány, mindegy, nem akarom túlerőltetni magam. Kíváncsi vagyok, fogom-e annyira érezni a felkar és a mellkas igénybevételét, mint az első hét után. Nem mondom, hogy kellemetlen izomlázam volt, de azért éreztem a hatását az első napoknak.

Pénteken jön a második edzésnap, amit reggel fogok megcsinálni, mert este munka után meeting van pajtikákkal kocsmában, az nem ideális helyszín a fekvőtámaszozáshoz.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása