100 fekvőtámasz projekt - a 3. hét vége
2009. április 13. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - a 3. hét vége

És kész! Megvolt a harmadik hét is, ráadásul a legnehezebbnek hitt edzésnap sokkal jobban ment, mint az előző két alkalom. A 22-30-20-20-28 edzésből a negyedik 20-asnál volt az, hogy azt hittem, összeomlok 18-nál, úgyhogy ott rá kellett pihennem menet közben, de a többi baromi flottul ment. 

Az utolsó 28-as előtt nem két percet, hanem legalább 8-at pihentem, ez sokat számított, mert így szépen, nyugisan, szabályosan meg tudtam csinálni a fekvőket, minden tizedik után pihenve (de nem letéve) egy kicsit.

Úgyhogy most jöhet a két nap pihenő és utána belevágok a negyedik hétbe, aminek a végén van egy negyvenes adag, na ha az meglesz, akkor megveregetem a vállam :D.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nostri 2009.04.14. 11:32:52

Üdv!
Már érdemes volt annó fölvennem hírolvasóba a blogodat, még a gmailes trükkök miatt.
Belekezdtem én is a projektbe, tegnap előtt lenyomtam a felmérést, belecsúsztam a harmadik sávba, de inkább a másodikat nyomom, heti 3 krav maga edzés mellett bőven elég lesz az is, előfordul ui hogy edzésen összesen a 1,5 óra alatt 100-150 fekvőt nyomunk kis adagokban, durván a felét már csak térdelve tudom megcsinálni már ha egyáltalán sikerül, na ezen akarok változtatni :) (meg leadni 25-30 kilót, 10 már lement 2 hónap k.m.-tól).
Hamarosan belekezdek a 200 felülés vagy a 200 gugolás projekt egyikébe is, hasonló okokból kifolyólag.
Kitartást a továbbiakhoz!
süti beállítások módosítása