100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét eleje
2009. április 16. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét eleje

Három nap pihenő után belevágtam a 100 fekvőtámasz projekt negyedik hetébe. Az első edzésnap ismét könnyen indul, 21-25-21-21-32, a nehézséget a sorozatok közötti rövid, 60 másodperes szünet jelentette.

Az első három széria ment is könnyen, de a negyedik előtt már szükségem volt két perc pihenőre, megint 18 környékén kezdett kritikussá válni a helyzet. A végén a 32-től meg tartottam, úgyhog ott tartottam egy bő 10 perces szünetet, és végül 3 részben nyomtam le. Ráadásul el is vesztettem a fonalat a számolásban (5-nél, agyilag kicsit már fáradt vagyok), úgyhogy lehet, hogy 37-et csináltam végül. 

A lényeg az, hogy sikerült, bár most kellően érzem a karjaim, mindjárt megyek lazítani. Szombaton jöhet a következő edzésnap.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása