100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét közepe és vége, hétismétlés
2009. április 21. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét közepe és vége, hétismétlés

A múltkori edzés után elmaradt a blog, mert iszonyú fáradt voltam. Az adag akkor 25-29-25-25-36 volt, viszont a másfél perces szünet már a harmadik sorozatra nagyon kevésnek bizonyult, az utolsó 36-ost pedig csak úgy tudtam megcsinálni, hogy legalább 10 percet rápihentem. Ráadásul úgy jött ki a lépés, hogy a harmadik edzésnap között tartok még egy extra nap szünetet, tehát elvileg ma kipihentebb voltam, amikor belevágtam a negyedik hét utolsó napjába.

Mielőtt elkezdtem volna csinálni az edzést, már tudtam, hogy ezt a hetet mindenképpen megismétlem. Éreztem az előző alkalommal is, hogy nagyon rezeg a léc, szükségem van a hosszú szünetekre és ez hatványozottan igaz volt a mai edzésre is.

Ráadásul már ránézésre is durva az adag: 29-33-29-29-40. Az első 29 simán ment, de utána hagytam 4 perc szünetet, lement a 33-is, 5 perc szünet, majd kétszer a 29, legalább 8-10 perc szünettel (neteztem közben), végül egy tíz perces rápihenéssel nekivágtam a 40-nek. Ez azért mérföldkő, mert pont a duplája a kezdeti teszt eredménynek. Négy hét alatt megduplázni a kiindulást azért szerintem jó fejlődés.

A tíz perces rápihenés aztán szépen elnyúlt vagy 15-20 percre is, így azért jóval könnyebb volt. Úgy csináltam, hogy elhatároztam, az első pihenőt akkor tartom, amikor szükségét érzem, nem tízes egységenként. És így simán lement egyben, pihenő nélkül a 40. Ennek tökre örülök, de tudom, hogy az a 20 perc pihenő nagyon sokat számított.

Tehát most azt csinálom, hogy megismétlem a negyedik hetet, rendesen betartva az edzéstervet, és közelítve az időket az előírt szünethez.

Akkor megyek tovább az ötödik hétre, ha az utolsó edzésnapon 5 perc szünet után tudom megcsinálni a negyvenet. 

Az ötödik hét amúgy is iszonyúan durva, ráadásul az utolsó két napon már nem öt, hanem nyolc sorozat van, ehhez pedig tényleg meg kell erősödni.

Most pihenek egy napot, csütörtökön folytatom.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása