100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét másodszor, plusz az 5. hét eleje
2009. május 02. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - a 4. hét másodszor, plusz az 5. hét eleje

Kis pihenő után folytatom az edzést. Ahogy múltkor is írtam, eldöntöttem, hogy a negyedik hetet megismétlem, ami szerintem jó döntés volt, mert nagyon lehetett érezni a különbséget a két hét között. Második alkalommal már teljesen be tudtam tartani az időkorlátokat, és ez főleg az utolsó napon (29-33-29-29-40!) volt igencsak megerőltető, itt az utolsó negyvenesnél megint legalább 4-5 percet vártam, de legalább lement. 

Ez volt múlt hét hétfőn, utána jött az egész hetes pihenés, és ma kezdtem újra.

Először is megcsináltam a tesztet, ahol minimum 40-et kell tudni csinálni ahhoz, hogy ismét a legnehezebb kategóriában maradhassak. Legnagyobb megelégedésemre viszonylag simán lement az 50. Ami, ha jobban belegondolok, már pont a cél fele, és már több, mint az első teszt duplája. Ezzel én roppant elégedett vagyok.

Úgyhogy pár óra pihenés után (elvileg az eredeti programban a teszt és az edzések között hagyni kell pár napot, de mivel itt volt egy egész hetem pihenni, ezért ezt most kihagytam) belevágtam az ötödik hétbe. Innen indul a durvulás:

36-40-30-24-40, egyperces szünetekkel. Az első négy ment is, az utolsó negyvenes előtt azonban ismét kellett egy bő öt perces szünet. Tanulság: ezt a hetet is meg fogom ismételni.

És menet közben már körvonalazódott az az elhatározás is bennem, hogy igaz, hogy ennek a projektnek a 100 fekvőtámasz lenyomása a célja, de ennek elérése után is folytatni fogom az edzést. Vagy az 5. vagy a 6. hét programját fogom állandósítani. Heti három alkalommal kb. 20-25 perc szerintem nem egy nagy idő, és mégis tök hasznos. 

Hát egyelőre ennyi, most pihenő, holnap folytatom. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása