Support a Twitteren
2009. augusztus 10. írta: Asszem

Support a Twitteren

 Tessék, itt egy példa. Nem tudtam belépni a blog.hu-ra, hogy válaszoljak a Twitteres poszthoz jött kommentekre. Mi lehet a baj? Esetleg lehalt a blog.hu?

Nosza, beírtam a Twitter keresőbe a blog.hu kifejezést. Nem láttam, hogy tömegével panaszkodnának az emberek, így valószínűleg nálam van a hiba. Küldtem egy twittet (csiripet, ha magyarul akarjuk hívni), hogy baj van. Kb. kettő másodperc múlva már kaptam választ, mit kéne megpróbálnom. Megcsináltam, nem ment, mert rossz címre írtam, jött a javítás, megvan a helyes support cím, ahonnan hamar jött válasz, amiben benne volt a probléma megoldása.

A support címét megjegyeztem, így legközelebb ha baj van, tudom, hogy oda fogok írni, de ennek ellenére még ekkor is első lépésben a Twitteren fogom lecsekkolni, hogy másnál is fennáll-e ugyanez a hiba.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása