Védd meg az e-mailed!
2009. október 02. írta: Asszem

Védd meg az e-mailed!

Most, hogy a Twitteren próbálok Google Wave meghívót szerezni, kénytelen vagyok megadni ismeretleneknek is az e-mail címem. Persze ez is csak a tartalék, spamgyűjtő cím, nem a központi címem, de még így sem szívesen osztom meg boldog-boldogtalannal. 

Másfelől ha nem adom meg a címem, hogyan fognak tudni nekem meghívót küldeni?

Erre kínál ötletes és jó megoldást a www.scr.im nevű szolgáltatás. Beírjuk az e-mail címünket, amit egy link mögé fog elrejteni. Én itt egy könnyen megjegyezhető címet választottam, de ha akarjuk, lehet bonyolult kombináció is.

Ennyiből áll az egész:

 

Ezek után a nyilvános fórumokon elegendő a scr.im-által generált linket beszúrnunk, ha meg akarjuk adni a levélcímünket de nem szeretnénk, hogy spamrobotok csapjanak le rá.

Amikor valaki rákattint a levelünk linkjére, egy egyszerű captcha ellenőrzésen kell átesnie, és ezek után már láthatja is a címünket. Ez így néz ki működés közben:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alibabaesanegyvenhattyu · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.10.06. 11:34:02

Roppant ötletes. Azonban ez az oldal vajon nem raktározza el a rábízott címeket, hogy után felhasználja? Ajj, ajjj feléledt bennem a világ méretű konspirációra való gyanakvó....

Asszem 2009.10.06. 11:37:06

Lehet, de akkor azt már szerintem hallottam volna Twitteren, elég sokan használják ezt, főleg mióta megy a kuncsorgás a Wave meghívókért.

De a biztonság kedvéért célszerű regisztrálni egy spamfogó emailcímet, azt megadni és ha kiderül, hogy visszaéltek a címmel, akkor sincs nagy baj, új spamfogó emailt kell regisztrálni.
süti beállítások módosítása