Ó az az Erste Netbank.
2010. március 02. írta: Asszem

Ó az az Erste Netbank.

Adott napon történő állandó megbízási utasítást adni az Erste Banknak nem egyszerű feladat.

Tegnap, elseje lévén kaptam 3 sms-t, hogy nem sikerült az átutalás, mert nincs pénz a számlámon. Persze, hogy nincs, hó eleje van, könyörgöm. Éppen ezért szerettem volna 5.-ére beállítani az utalásokat, addigra megjön a fizu.

Csodálkoztam is, miért elsején akarja leszívni a pénzt, mikor én ezt így tuti nem rendeltem, előtte évekig a CIB-nél olyan szépen ment a dátumhoz kötött utalás.

Először magamtól próbáltam az amúgy is tragikus netes felületen módosítani az állandó megbízásokat, de érdekes módon nem találtam olyan opciót, hogy esedékesség napja, vagy bármi hasonló.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Néni kedvesen elmagyarázta, hogy sebaj, adjak meg új érvényességet és kezdeti időszakot és akkor attól a dátumtól fogja kezdeni.

Tehát tegnap beállítottam március 5.-ét, mint az érvényesség kezdetét és új időpontot. Gondoltam ennek hatása az lesz, hogy március 5.-én fog utalni.

Ehhez képest a Netbank mindezek után első esedékességnek április 6-át jelölte ki. wtf #1.

Ma pedig jött három sms. Ebből egy a fizu, a másik kettő pedig az, hogy levonták a pénzeket, amikre beállítottam, hogy legkorábban 5.-én utalódjanak. wtf #2.

Komolyan mondom ez az Erste NetBank akkora tragédia, hogy nem fogom megvárni, amíg visszafizetjük a hitelt, a bejövő pénzt a törlesztőn kívül egyetlen mozdulattal átutalom akármilyen más bank számlájára, ahol értelmesen lehet bankolni.

Ja, és ahol a számlavezetési díj az apró költségek miatt nem éri el a havi 1000 forintot...Mert Ersténél még ahhoz is megerősítő sms-t küldenek (az én költségemre!) ha írok az ügyfélszolgálatuknak egy kérdést a banki felületből.

Nonszensz.

Hogy a végére valami pozitívat is hagyjak: az sms értesítő megszövegezését végre valami értelmes ember átnézte, sokkal áttekinthetőbb és lényegretörőbb üzeneteket kapok. Végre rájöttek, hogy ha a belépési kód egy 8 jegyű szám, akkor teljesen felesleges hozzátenni egy 3 jegyű előtagot, amit nem kell begépelni, de baromira megzavarja az olvasást. Mert eddig ez volt, kaptál egy ilyen számot, hogy 123-45678123. És persze először én is beírtam a teljeset aztán kiderült, hogy csak a kötőjel utáni kell. wtf #3

Nagyon elegem van az Erste bankból. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszem 2010.03.02. 13:04:56

@Emrik: Nem rossz, köszi, mindenképpen átnyálazom a döntés előtt a frissített verziót!
süti beállítások módosítása