Google+ első benyomások
2011. június 30. írta: Asszem

Google+ első benyomások

Szerencsére a Google+ esetében nem kellett hosszú heteket várni a meghívóra így azonnal elkezdhettem tesztelni.

Az első benyomások nagyon pozitívak, de az biztos, hogy még sokat kell vele foglalkoznom, mire teljesen megértem és átlátom. 

Azt nagyon jól tette a Google, hogy bár sok user felé megnyitotta (ellentétben a Wave-el), de mégsem erőltette rá mindenkire (ellentétben a Buzz-al).

Az biztos, hogy pár dolgot be kell állítanom. Ahogy gondolom nagyon sokan mások, én sem sokat törődtem a Google profilommal, egyszerűen nem volt értelme. Plusz még három vagy négy éve feltöltöttem pár képet Picasa-ra, amikor próbálgattam, azokról is megfeledkeztem, hogy publikusak. 

Na, most viszont hirtelen minden értelmet nyert. 

Az első lépés, amit a felület megismerése után csinálok, az ismerősök körökbe rendezése.

Ez technikailag kényelmes és könnyű (bár ezzel sem vagyok 100% elégedett, a drag and drop elegáns, viszont a körök tagjai valahogy lehetnének jobban áttekinthetőek és a körből törlés is mehetne drag and droppal).

Ami nehéz, hgoy milyen körök legyenek.

Most ezekkel próbálkozom:

  • Szűk családi kör
  • Tág családi kör
  • Szűk baráti társaság
  • Babás képeket tolerálók köre
  • Tág baráti társaság
  • Másik tág baráti társaság
  • Aktuális kollégák
  • Volt kollégák
  • Twitteres emberek
  • Egyéb

Nem tudom ez lesz-e a leghatékonyabb módja az ismerősök rendezésének és azt sem tudom, hogy megéri-e a fáradtságot, de majd meglátjuk, hogy fog beválni.

Egyelőre most ennyi a poszt, megyek vissza plusszozni.

(Amúgy a Google a fekete fejlécet a blog.hu-tól lopta :-)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása