Egészségnap
2009. április 04. írta: Asszem

Egészségnap

Gondoltam adok egy kicsit az egészségnek, úgyhogy bevásároltam. Vettem egy kétliteres kólát, egy Nutella-utánzat mogyórókrémet olcsóér', egy nagy doboz fagyit és egy sört. És elszívtam egy szál cigit. 

Most beülök a gép elé és sorozatban megnézek pár filmet. Utána COD4. Utána olvasok.

Néha ilyen is kell :-) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabot2 · http://upside.blog.hu/ 2009.04.04. 21:09:11

Ahhh...komolyan mondom irigyellek...:)

zhaoman 2009.04.05. 08:08:16

tavaly nem szoktál le a cigiről?

Asszem 2009.04.05. 10:17:34

@zhaoman: dehogynem :-)

Néha egy-egy szál belefér, de rendszeresen már nem dohányzom, én így értem a leszokást.

Ez a néha általában egy-két havonta, spefifikus alkalmakkor (kocsme :-D), előre tervezetten és utána pár hétig tudatosan kerülve a hasonló helyzeteket, pont azért, hogy ne legyen a dologból visszszokás.

Egyébként az egészségtelen kajákkal és piákkal is hasonló a helyzet, igyekszem elkerülni őket, és valamennyire figyelni arra, mit eszem, de nekem ez sokkal könnyebb, ha néha-néha be tudok iktatni egy-két ilyen brutálnapot, mint a tegnapi. Utána meg pár nap tisztítót.

Ezzel áll helyre az egyensúly, és sokkal könnyebb lemondani a kellemes, ámde egészségtelen dolgokról a következő hetekre, ha tudom, hogy néha-néha azért megengedem magamnak őket.
süti beállítások módosítása