Februári retró, márciusi tervek
2022. március 03. írta: Asszem

Februári retró, márciusi tervek

Ha már így alakult, hogy belekezdtem, akkor miért ne legyen itt megint egy visszatekintés az előző hónap terveire. 

Szóval ez volt januárban, ez meg februárban a terv és ez lett belőle:

  • Edzés. Legfontosabb, hogy elkapott a covid, így az Insanity Max T30 edzésprogram második heténnél félbehagytam a tornát. Szerencsére nem voltak komoly tüneteim, a második héten már újrakezdtem a mozgást, de csak fokozatosan, elliptikus trénerrel és plank/súlyzózás, a durva ugribugri cardiokat még nem akarom csinálni. Ezért a második hónapot hivatalosan is nullázom, és újra végig fogom csinálni, mind a négy hetet. Tervezim szerint már jövő héttől. Sajnáltam, hogy így alakult, de örülök neki, hogy el tudtam engedni és meg tudtam engedni a szervezetemnek a pihenést, amikor szüksége volt rá.
  • Alkohol. Ezzel nem álltam olyan jól, mint gondoltam volna, rákaptam a finom rumokra és néha éreztem, hogy az életkörülmények miatti stresszt is ezzel oldom, szóval ezt próbálom sokkal jobban kontrollálni, hétköznap egyáltalán nem inni, és hétvégén is csak módjával. Több-kevesebb sikerrel azért tartom, de amikor azt érzem, hogy most tényleg jó lenne a hatása, akkor megengedem magamnak.
  • Időszakos böjt. Ezt a covid alatt elengedtem, hadd pihenjen a szervezet, illetve hát ha este rumozok az eléggé megtöri a böjtöt, szóval ebben is volt szünetem, de most már kezdek újra visszatérni a 20/4-es OMAD-ra, keto-jellegű étkezéssel. A cukrom nagyon hálás érte továbbra is, nagyon jók a reggeli mérések, kíváncsi vagyok az aktuális HBA1C labor mit fog mutatni, ha 5.4 alatt lesz, elégedett leszek.
  • Filmek. Haladtam a Bergman filmekkel és bevettem mellé még másokat is, de szintén a Covid miatt, ami felborította az estéket, nem néztem annyit, mint szerettem volna. Márciusban újra kezdjük.
  • MeditációÖrök mumus. Egyedül nem veszem rá magam, azt pedig nem akarom, hogy erőltessem újabb teherként. Vágyom rá tudatosan, de ha nem teszek lépéseket azért, hogy meg is valósítsam, akkor az a vágy inkább elvárás és akkor kérdés, hogy fontos-e ez nekem valóban. És mivel látom, hogy így most ebben a fázisban nem megy, pont kapóra jött, hogy meghirdettek egy csoportos meditációt, úgyhogy el fogok menni, inspiráljanak és motiváljanak a többiek is. Ha beválik, akkor abból lehet lesz valami rendszeres dolog.
  • Jojó - továbbra is lelkesen gyakorlok, a bennem élő gyermek legnagyobb örömére
  • Teázás - vettem szép tálcát, sokféle új teát, megyek tanfolyamra, ez továbbra is sok örömöt okoz, főleg egy jól sikerült, hatékony nap lezárásaként szeretem a hosszúra nyúlt esti teázgatást, lelkesen fedezem fel a kínai puer és oolong teák ízeit. És sok segítséget kaptam teás csoportokban. 
  • Kóla - idén még nem ittam és ennek tökre örülök, egy felesleges dolgot le tudtam tenni. Remélem ez így is marad.
  • Kávé - itt sajnos amikor melóban sűrűbbek lettek a dolgok, akkor visszaszoktam rá, napi 3-4 kávéra is, a matcha mellett, ezen próbálok majd újra ritkítani.

Na és akkor a tervek márciusra:

  • Insanity Max Month 2 újrakezdése és végigcsinálása, mellette 30 napos plank challenge végigcsinálása (ez már félig megvan, ha kész, megyek a nehéz fokozatra)
  • IF 20/4, OMAD, Keto tartása
  • 2 pizzás hétvége
  • 2 új rum kipróbálása
  • 2 új agyag teáscsésze (shu és sheng puernek), egy teavásárlás (matchák és puerek)
  • digitális detox nap tartása: megpróbálok valamelyik hétvégén tudatosan 24 órára távolmaradni a nettől. Főleg a háborús hírektől. 
  • meditáció - ha lesz még csoportos alkalom akkor arra, ha nem, akkor vipassana és mikrokozmikus pálya
  • megcsinálom 2021-re a quantified self statisztikákat, mert az év eleji események elsodortak
  • áprilisban visszatekintés a márciusi tervekre

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása