Bizarr magyarságú hibaüzenet...(kattintson az ugratógombra)
2007. április 16. írta: Asszem

Bizarr magyarságú hibaüzenet...(kattintson az ugratógombra)

Eddig nagyon szerettem használni a végtelenül praktikus Roboform-ot, természetesen az ingyenes verzióját. A célnak tökéletesen megfelelt.

Ma viszont ezzel a számomra eléggé nehezen értelmezhető hibaüzenettel találkoztam:



He?
A RoboForm Pro bekapcsolás-ra klikkelve működik tovább a dolog, dehát nekem eszem ágában sincs próra upgrédelni, úgyhogy nem fogok a $Pro megrendelése ugratógombra kattintani...

Az ilyen erőszakos és ostoba fejlesztések azok, amik arra kényszerítenek, hogy aktívan elkezdjek szétnézni a konkurencia háza táján.

Mert a portable Roboformért amúgy is fizetni kellett volna (ki érti...), úgyhogy most vagy nézek egy másik terméket (a KeePass nem jön be, legalábbis én nem találtam Firefox Extensiont, csak Explorer plugint, de az nem kell).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása