HTC Desire - az első negatív tapasztalatok
2010. április 12. írta: Asszem

HTC Desire - az első negatív tapasztalatok

Ma nem volt időm hosszasabban posztolgatni, viszont túljutva az ismerkedés fázisán, elkezdtem napi szinten használni a telefont éshát bele is futottam néhány csúnyaságba, amiket a Twitteren jegyeztem fel magamnak #htcdesire_rossz hashtaggel. 

Most sincs sok időm és fáradt is vagyok, úgyhogy csak idemásolom őket:

 

  1. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz bekapcsoláskor az idegesítő hangot ("quietly brilliant" hehe...) nem tudom kikapcsolni a francba.
  2. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz Android Marketről nem indulnak el a downloadok. Se 3g-n se wifin. A net többi része (kivéve gtalk) megy.
  3. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz Gtalk kliens nem tud belépni, "could not connect to server". minden más megy (androdi marketot kivéve, de az next twit)
  4. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz Outlook Calendar elemeit nem szinkronizálja (ActiveSync nem működik, ezért nem akarok ticketet adni az IT supportnak)
  5. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz merül, mint állat, pedig ma már töltöttem is, de ezt napjában többször is etetni kell.
  6. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz a beépített böngésző ("Internet" névre hallgat, nemtudom mi ez) lassú, még 3G-n is percekig tölt és akkor sem mindent
  7. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz kikapcsolás után nem jegyzi meg a live wallpaper-t, mindig felülírja egy sima statikus háttérképpel (ez lehet,hogy app hiba
  8. Alpha_symbol_large_normalAsszem #htcdesire_rossz főképernyőn kétujjas átekintést nem érzékeli tökéletesen, olykor csak 3. vagy 4. próbálkozásra sikerül. Idegesítő.

 

Hogy bánom-e, hogy nem iPhone-t vettem? Még nem. Ennyi belefér. Meglátjuk pár hét után hogyan vélekedek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2010.05.04. 18:24:07

hűha, ez érdekes :) már az, hogy az elsőn kívül (ami ugye ízlés kérdése, h rossz vagy jó) egyik hiba sem jelentkezik. a 3g/wifi kapcsolatokkal kapcsolatos hibákat máshol is olvastam már, de nekem teljesen jó out of the box (t-mobile, friss sim)
süti beállítások módosítása