WiW mélypont...
2007. június 04. írta: Asszem

WiW mélypont...

Megpróbáltam updatelni a profilom a wiwen. 2007 van, 1024-es ADSL, Flickr, YouTube megy rendesen.

Tehát a profilom frissítése a lassú töltögetés és újratöltések miatt ennyi időt vett igénybe:
A régi képek törlése: fél óra (5 darab kép).
Az új képek feltöltése: háromnegyed óra (6 darab kép).
A szöveg átírása: 15 perc.

Tehát 2007-ben Magyarország vezető social networkjében egy max. 5 perces művelet elvégzéséhez másfél óra szükséges. És a T-online ehhez a nevét adja.

Szégyen.
wiw

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bb 2007.06.05. 09:21:51

és akkor még nem is próbáltad a belépő e-mail cimedet megváltoztatni, nekem az volt a teljes agylövés

Asszema 2007.06.05. 23:02:01

Ja és ráadásul azt sem képesek normálisan megoldani, hogy ha kicserélem az alapértelmezett képet, akkor az üzenőfalon az aktuális üzenetemben már az új kép jelenjen meg...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.06. 19:40:22

Én speciel bő négy év szenvedés után pár hónappal ezelőtt kiléptem iwiwből végleg.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.06. 19:40:53

bb,

speciel nekem az könnyen ment valamikor tavaly, de nem érte meg

Asszem 2007.06.06. 21:02:40

Én is gondolkodtam már rajta, de mivel sajnos az összes ismerősöm ezen van fent és emiatt nagyon praktikus, kénytelen vagyok elviselni, akármilyen szar is.

Pont ez az, ami a legidegesítőbb benne: hogy megteremtették a saját speciális monopolhelyzetüket (ami önmagában még nem lenne baj), és ezek után viszont tesznek a fejlesztésre, hiszen a nép úgyis ezt fogja használni, mert oda van láncolva az ismerősök által.

Tömeges elvándorlás meg nem lesz.

süti beállítások módosítása