Rendszervisszaállítás
2007. március 18. írta: Asszem

Rendszervisszaállítás

És lőn bekövetkezett vala, amire lélekben készültem mindig is: a laptopon totálisan abszolút összeomlott a rendszer. Sikerült valamit elrontani a particionáláskor. Első körben a PowerQuest Partition Magic kezdett el hisztizni, hogy valami nem stimmel, error 117. Ezt még sikerült elhárítani, ha cmd, PMagic /IPE (ignore partition errors) paranccsal indítottam, akkor már hajlandó volt egyáltalán elindulni. Nem értek az átlagfelhasználónál jobban hozzá, valószínűleg ez is baj, szóval szerintem az volt a baj, hogy nem a C: partíció volt legelől, de változtatni nem lehetett rajta, mindig a clusterekkel problémázott. A laptopon volt egy gyárilag felrakott 3 gigás recovery partíció, azt akartam megszüntetni. Az egész probléma akkor kezdődött, amikor az Acronis True Image hozzányúlt a partíciókhoz, hogy megcsinálja a Secure Zone-t. Úgyhogy gondoltam, ha ez okozta a gondot, hátha a saját particionáló szoftverük jobb lesz. Így gyorsan telepítettem az Acronis Disc Directort, ami bőszen neki is esett a partíciók egyesítésének, közölte, hogy megváltoztatja a C:-na a clustereket, ha egyesíteni akarom az előtte lévő partícióval, mondom neki rendben.

Reboot, windows induláskor fagy, windows root, system 32, hall.dll missing. Se előre, se hátra. A mentett image fájlok sem működnek. Mindez tegnap éjfél magasságában.

Laptophoz kapott install CD-k elő, Windows újrarak. Egy órát szenvedtem, mire a Wirelesst életre tudtam kelteni. Ja, és mint mindig, megint megfeledkeztem a WinRar-ról, pedig amíg nincs internet, kincset ér.

Szóval hajnali háromig sikerült összekalapálni egy működőképes rendszert, és ma azzal kezdtem a munkát, hogy megpróbáltam ismét rendbehozni a partíciókat. Ismét az Acronisszal, hátha mostmár megjavult.

Hát nem javult meg. Ugyanaz a hiba. Sőt, most egy fokkal rosszabb, mert a recovery CD-k installálása után (ami elvileg törli az egész rendszert) is ugyanez a hiba, tehát egyáltalán nem tudom elindítani a rendszert. Jelenleg gondolkozom a megoldáson.

Hosszú vasárnap lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.03.21. 22:00:03

„Ja, és mint mindig, megint megfeledkeztem a WinRar-ról, pedig amíg nincs internet, kincset ér.”

Total Commander.

Asszem 2007.03.21. 23:14:58

Valamiért sosem szerettem, sem őt, sem a klónjait. Pedig a Norton Commandert annó áldottam :)
süti beállítások módosítása