100 fekvőtámasz projekt - a megismételt ötödik hét közepe
2009. május 12. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - a megismételt ötödik hét közepe

Bár a legutóbbi edzés után nem írtam, de folytatom a száz fekvő projektet. Az már világosan látszott az eddigi eredmények alapján, hogy ezt a hetet meg kell ismételnem, harmadjára is, de addig nem is fogok továbbmenni, amíg nem megy előírásszerűen, azaz 45 másodperces szünetekkel 8 sorozat, amelyiknek az utolsó tagja a második napon 45, a harmadikon 50 fekvőtámasz.

Lehet, hogy ez hónapokba fog telleni, úgyhogy a blogírást is ritkítani fogom, csak akkor írok róla, ha sikerült áttörnöm valamilyen korlátom.

A mai edzés bizonyos szempontból ilyennek tekinthető, mert úgy futottam neki a rövid sorozatos napnak, hogy az utolsó szériánál is betartottam a 45 másodperces szünetet, szemben az előző héttel, ahol azért jó sokat vártam.

Gyakorlatilag biztos voltam benne, hogy nem fogom tudni megcsinálni, mert már az ötödik sorozatnál éreztem, hogy fáradok, az utolsó előtti 22 fekvőt már csak szép kényelmesen, egy légzés-egy fekvőtámasz tempóban csináltam.

Nem is sikerült a negyvenöt, de ami mégis áttörés, hogy bele mertem vágni így is. 24-et csináltam, ebből az utolsó négy az az igazi kézremegős, végletekig feszített fekvőtámasz volt, viszont ilyenkor fejlődöm. 

Úgyhogy holnapután szintén 45 másodperc szünet után fogok belevágni az utolsó 50-es adagba, és kíváncsi vagyok, mennyit érek el, úgy, hogy előtte jóval többet kell csinálni, mint ma. Direkt nem tűzök ki magamnak célt, mert akkor arra gyúrnék, nem a maximumra. 

Szerintem így kb. két hónap után már erősödtem annyit, hogy a sérülés veszélye nélkül jobban megnyomhatom a végét, hogy tényleg elmenjek a maximumig, mert ez az utolsó pár fekvőtámasz lesz majd az igazi fejlődés.

Most május eleje van, június-július magasságára szerintem meg fogom tudni csinálni.

Akkor nyomok egy 100-as tesztet, csak kíváncsiságból, meddig jutok el. A mostani rekordom az 50, ráadásul azt úgy, hogy edzés végén nyomom (igaz, 8-10 perces pihenő után).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása