Napi ingyenszoftver (goodbye Twitter)
2007. május 03. írta: Asszem

Napi ingyenszoftver (goodbye Twitter)

Na, elmúlt a Twitterláz, azt vettem észre, hogy egyre kevésbé érdekel a dolog, úgyhogy eljött annak az ideje, hogy leszedjem innen balról a twitteres dobozt és helyette merő altruizmusból kirakjam a Give Away of the Day értesítőjét. Érdemes csekkolni, RSS-olvasóba berakni. Naponta, de csak 24 óráig letölthetővé tesznek egy amúgy fizetős progit. Általában hülyeségeket, de ki lehet fogni jót is.

Kár, hogy amikor  a TrueLaunchBar-t nyomták, még nem ismertem, úgyhogy csak a demo verzióval szenvedek itten. Aki merő altruizmusból tudna ezen a problémán segíteni annak az asszem kukac gmailcímről fogom megköszönni :)))

---
A Twitterben persze az is közrejátszhatott, hogy egyetlen IRL ismerősöm sincs fent, később ez még változhat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhaoman 2007.05.04. 02:01:14

Én is hasonlóan vagyok ezzel. Csak online ismerőseim használják. Gondolkoztam már a regisztrációm törlésén is, de nem találtam azt a menüpontot...

Mindenesetre napi egyszer rápillantok mit alkottak a többiek, néha egész okos dolgokat linkelnek be :)
süti beállítások módosítása