Behülyült MP3 lejátszó...
2006. szeptember 15. írta: Asszem

Behülyült MP3 lejátszó...

Reggel gyorsan rámásoltam egy új albumot a zseniális Advent mp3-lejátszómra. Aztán útközben hallgatnám, de furcsán kezdett viselkedni: az új album számai kb. húsz-harminc másodperc múlva minden átmenet nélkül átváltanak egy, már korábban letörölt album számaira...Érdekes. Gondolom valami összekuszálódhatott a fájlrendszerben.

Most először másoltam rá zenéket Linux alól, lehet, hogy errefelé van a hiba, bár becsületesen umountoltam, mielőtt kivettem az USB-ből.

Mindenesetre most egy elég egyedi remix birtokosa lettem...szerencse, hogy a két stílus nem üt annyira totálisan el egymástól (Roy Buchanan közben David Gilmour kezd megszólalni :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása