IndaPass - mi ez a marhaság?
2006. december 15. írta: Asszem

IndaPass - mi ez a marhaság?

Oké, megcsináltam, regisztráltam, beírtam, kitöltöttem, aktiváltam, beírtam, beléptem, visszakaptam a blogom. Biztos szükség volt rá, hogy legyen egy ilyen accountom, hurrá, már be tudok lépni a VipMailra is. Aztán majd biztos kell egy MetaIndaPasst csinálni, amivel beléphetek az IndaPassos accountomba és a Gmailes accountomba is, meg persze a bankszámlákhoz...

Na mindegy, túl vagyunk rajta, legalább reklám nincs.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2006.12.15. 21:56:30

kellemetlen ez az egész + a bloggal való összekötő oldalt érdemes megnézni FF-ben... kellemetlenül széthullik...

Asszem 2006.12.15. 22:23:47

Én annyira gyorsan akartam túlesni rajta, hogy meg sem néztem, pedig Firefoxot használok. Most van egy kis időm, mindjárt szétnézek, mit tud.

Asszem 2006.12.15. 23:01:07

Aha. Megnéztem. Nem rossz, látszanak az új topikok és kommentek a blog.hu birodalomból. Veszont hamarosan az index fórumjait is be akarják csatolni. Hát ha azok is kapásból látszódnának, akkor nagy pörgés lesz az oldalon, a blogok el fognak veszni az áradatban, bár sztem akkor különválasztják.

De alapvetően az ötlet jónak néz ki: látni az új regisztrálókat, az új blogok születését, és persze az új kommenteket is.

Gábor 2006.12.16. 08:38:41

Elősző is...ha újar regisztrálok akkor az új email-címmel betok lépni...de hogy a fenébe kell a régibe belépni??? Köszönöm!!!

Barna 2006.12.16. 10:20:21

Ki volt ez az okostojás aki ekkora ökörséget képes volt csinálni a vipmailla???
Csak gratulálni tudok neki.....
Hagy ne folytassam......

zsoka 2006.12.16. 10:27:27

Miért kell ráerőltetni a vipmail használókra az indaPasst? A jó vipmailt kár volt ezzel elszúrni!

Asszem 2006.12.16. 11:13:06

Zsóka, használj Gmailt! Sokkal jobb, mint bármelyik másik, és nincs IndaPass. Csak Google Account :).
De ha egyszer beléptél a Gmailbe, onnantól fogva be vagy lépve a
Google
-Notebookba
-Calendarba
-Readerbe
-Docs and Spreadsheetsbe
-és az összes Google cuccba.

Baller · http://vlemey.blog.hu 2006.12.16. 11:31:50

Hát halljátok ez egy fos. Hogy sikerült visszakapnod a blogodat? Mert nekem nem megy. Vagy csak IE alatt müxik?

Gaius Baltar · http://cydonia.blog.hu 2006.12.16. 11:36:17

siman sikerult visszakapni, csak emailcimre kell egy inda.hu-s pass-t regisztralni, azt rakotod a blog.hu-s hozzaferesedre, es kesz. nekem mukodik, firefox alatt.

jucus 2006.12.16. 11:49:23

Gyerekek, plíz segítsen vki!! Egyszerüen nem tudok bejutni, kiborító, mert az összes ismerősöm címe ott van a vipmélemben. Tesóméval simán tudtam, az enyémet képtelen vagyok használni!
Különben is, se nem blogozom, se nem tudom, mi a jó élet az a pop3, nem is kell ilyen,csak a régi jó címem szeretném visszakapni, a webmester, postmester meg persze nem válaszol. KÖszi, köszi köszi!!!!

Barna 2006.12.16. 12:01:16

lehet, hogy erre az indára kellene valakit kiaksztani?

Barna 2006.12.16. 13:12:17

Eza sok nagytudású legalább úgy csinált volna valami hasznosat, hogy ne kelle ne itt sz....kodni ezekkel a hülyeségekkel. Nem értem iért nem lehetett ezt egyszerűbben megoldani....
Az tuti, ha egyszer hozzá jutok az anyagaimhoz, kimentem és lelépek innen.....
Vagy ez volt a cél?????????????????????????????????????????,

zsoka 2006.12.16. 14:44:35

Asszem! Kösz a jótanácsot! Valószínű ki fogom próbálni.

kutya-kaja 2006.12.16. 18:27:36

Kérek mindenkit aki tud segítsen....csak mailcímem volt és benne az összes levelem,címem stb....most sehogyan sem tudok belépni....mi a fenét csináljak???? ...elveszett minden?

csokos 2006.12.16. 21:19:50

beszarás énsembirom semmit megnézni amgyis olyan sokatértek a számitogéphez tizujjat használok kilencel keresek eggyel ütők

kriszta 2006.12.16. 22:28:04

Segítség!!!!!!!!!!!Minek kellett ez az egész!Hogy tudok belépni !Hol találom meg a leveleimet! Minden fontos dolog ott volt! Meg fontos leveleket vártam!Mi lesz így !
Segítsetek!!!!!!!!!!!

topika 2006.12.17. 00:49:00

Tök jó, de hogy nemtalálom a leveleimet az is tuti! Lehet, -söt biztos, hogy a
megújulás mindig jó, mert elöre visz, de a régit legalább mindíg megtaláltam!
Javaslom, legyen szabadon választott: a profik kövessék a megújult vipmailt,
a gyengébbek - mint én is -, hadd csinálják a régi, megszokott módon! Köszi!

topika 2006.12.17. 00:53:48

Na jó, legalább nem egyedül vagyok hülye...
De legalább a leveleimet elolvashatnám?
Nem baj ha régiek, nem baj ha elavultak...
Naaaa, légysziiiiii...

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2006.12.17. 01:25:35

A vipmailesek egyszerűen a teljes emailcímükkel tudnak belépni a leveleikhez a főoldalon a narancs dobozban:
vipmail.hu/

Ha probléma van, azt itt érdemes jelezni:
pass.inda.hu/visszajelzes/

Ugyanis az itt bejelentett hiba közvetlenül a fejlesztők elé kerül.

pataki istván 2006.12.17. 12:00:17

Mi a francnak kellett ez????????? Azthiszem váltok elöbb utóbb máshová...

blog.hu · http://inda.hu 2006.12.17. 12:20:43

A vipmaileseknek gyakorlatilag semmi nem változás nincs. (A blog.hu-soknak sokkal több, hiszen nekik létre kellett hozniuk egy IndaPasst.)

A vipmaileseknek mindössze annyi a változás, hogy a teljes emailcímet (pl: jozsef23@vipmail.hu) kell beírni belépéskor. Eddig ugye úgy kellett, hogy "jozsef23" és ki kellett választani, hogy "vipmail.hu". Ennyi történt.

kriszta 2006.12.17. 13:59:45

De akkor hol találom meg a leveleimet!Magyarázatot követelek, hogy hogy tudok belépni és megnézni a leveleimet!Fontos dolgokat vártam!
Segítsetek!!!!!!!

blog.hu 2006.12.17. 14:15:37

kriszta, ugyanúgy kell belépned mint eddig. Felmész a vipmail.hu oldalra, begépeled a teljes emailcímet, amit eddig is használtál, valamint a jelszavadat. És megnyomod a Belépés gombot.

kriszta 2006.12.17. 14:36:09

Mindent megpróbáltam már de a leveleimet még mindig nem látom!
Nem értem az egészet!!!!!!!!!

kutya-kaja 2006.12.17. 15:18:53

megbolondít ez az egész!!!! nem vagyok hülye...mindent úgy csináltam ahogy mondtátok kb százszor és sehol a levelezésem!!! csak egyszer szeretném még látni...rengeteg fontos dolog volt benne...igérem hogy azonnal megszüntetem a fiókomat,csak lementem!!!!Kérek mindenkit segítsetek!!!

kutya-kaja 2006.12.17. 15:25:57

Rájöttem!!!! Mikor begépeljük a teljes email címet és a jelszavunkat akkor a belépés gombra kattintva feljön az indpass....el kell menni az oldal aljára és elfogadni a feltételeket és ezután már lehet olvasni a leveleinket!!!!
Nem tudom ki az aki ezt a baromságot kitalálta és magyarázat nélkül bedobta...de Mazel Tov!!!!!!

Amstrad 2006.12.17. 15:26:09

nálam a belépés után azt írja nincs postafiókom...
már hogyne lenne...
hát ez nagyon hiányzott...

Amstrad 2006.12.17. 15:40:26

na, már nem halok meg hülyén bent vagyok...
hála neked kutya-kaja!!!

kriszta 2006.12.17. 22:47:10

Na végre sikerült belépnem és megnézhettem végre a leveleimet!
Hát jó sokat kellett várnom, de legalább sikerült és nem tüntek el a leveleom sem ! Jaj de jó!

Mesmoryser 2006.12.17. 23:50:59

Hát én is baromira örülök az Indának. Eddig nagyszerűen tudtam használni a vipmailt Opera böngészővel, most meg be sem jön, csak valami átirányításos sz@rt ír ki. Blog.hu ugyan az. Miért kellett szétcseszni? Vagy ha már változtattak, olyan nehéz lett volna az új oldalt szabvány szerint megcsinálni? A vipmail addig volt jó amíg indexmail-nek hívták, azóta egyre silányabb lesz.

kriszta 2006.12.18. 20:52:33

Na én már kezdem megszeretni ezeket a változásokat, csak az elején volt rossz amikor azt hittem hogy nem lesznek meg a leveleim! De most már minden rendben van!

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2006.12.18. 20:55:22

a vipmail egyre csak jobb lesz. csak legyetek türelemmel.

presto 2008.06.27. 07:25:16

Nincs akadalyod ha a Gmailt hasznalsz
süti beállítások módosítása