Jó kis netes mindmap program
2007. március 04. írta: Asszem

Jó kis netes mindmap program

Aszondja a Webisztános poszt a Minddomo mindmap készítő programról, hogy "kicsit talán letisztultabb és okosabb, mint az eddig gyorsmunkákhoz használt bubbl.us".

Kicsit? Amikor megláttam, kis híján dobtam egy hátast. Ilyen frankón megcsinált felhasználói felületet én még nem láttam. Az a felső menüsor, a gyönyörű ikonokkal, a logikusan szervezett parancsokkal, az átgondolt felépítéssel...teljesen lenyűgözö.

A tudása meg majdhogynem megközelíti az általam használt MindJet MindManagerPro-t, bár a nyomtatási kép funkcióval még nem találkoztam, pedig az nagyon fontos egy ilyen programnál. És nem lehet egyedileg elrendezni az egyes szinteket, csak a gép által felajánlott helyekre kerülhetnek a topikok.

Ennek ellenére bámulatosan jól megcsinált program. És ráadásul mindez online, ingyenes, csak regisztrálni kell.

---
Update 1.

Csont nélkül importálja a Mindjetes képeket....hoppá. És ráadásul meg is lehet osztani másokkal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása