Gmail Tasks áttekintés iGoogle-ben
2009. szeptember 20. írta: Asszem

Gmail Tasks áttekintés iGoogle-ben

Mióta újra elkezdtem használni a Gmail Tasks-ot, természetes, hogy felgyűltek a tasklistjeim, és mivel az eredeti felületen egyszerre csak egy listát lehet megjeleníteni, szükségét éreztem annak, hogy valamilyen módon egyszerre átlássam a legfontosabb listákat.

Ehhez jött kapóra az általam egyébként nem túl kedvelt iGoogle kezdőlap. Itt csináltam egy olyan fület, amin letöröltem mindent, és egy három oszlopos (keskeny-széles-keskeny) elrendezésben megnyitottam három Tasks fület. 

Voálá. Gyorsan betöltődik, nem a Gmail-ben foglalja a helyet, áttekinthető. Azonnal kapott egy favicont a bookmark baron, így egyklikkel előhozható, használható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása