Elvárható-e az ügyféltájékoztatás?
2010. május 08. írta: Asszem

Elvárható-e az ügyféltájékoztatás?

Megvettem az új telefont múlt hónapban, ezért a NET 100 díjcsomagról felváltottam a NET 500 díjcsomagra. Egy ezressel drágább, de 100 helyett 500 mega a havonta elhasználható limit, azon felül számláznak kilóbájtonkéniti aranyárban. Én pedig gondosan mértem és taktra kihoztam 470 megát.

Csakhogy megfeledkeztem arról, hogy ez az 500 megás díjcsomag hó közben lett aktiválva, ezért az 500 mega is csak részarányosan érvényes, ami kb. 300 megát jelentett, ami ezen felül van, az most az én 13 ezer forintnyi veszteségem.

Ki volt a hülye? Nyilván én, mert megfeledkeztem erről. Természetesen az online megrendelésnél ez le volt írva, tehát tudhattam róla, ezt nem is vitatom.

Ettől függetlenül fogyasztóvédelemnél egy kört meg fog érni annak megkérdezése, hogy vajon 2010-ben elfogadható-e az az indok, hogy technikailag nem megvalósítható az ügyfél sms-ben vagy e-mailben történő tájékozatása arról, hogy éppen átlépi a díjcsomagot és ugyanaz a szolgáltatás onnantól fogva százszoros áron kerül számlázásra. 

Mert szerintem ez lenne a minimum. És a fogyasztóvédelem pont azért legyen védelem, hogy az olyan figyelmetlen ügyfeleket, mint amilyen most én voltam, megvédje az olyan szolgáltatóktól, mint például most a T-Mobile. 

Tehát igenis kényszerítsék rá a tét, hogy oldja meg azt, hogy az ügyfél azonnal kapjon tájékoztatást arról, ha változik az elszámolás alapja. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása