Excel adatvesztés
2006. október 28. írta: Asszem

Excel adatvesztés

Hm. Nem értem. Valami elcsesződött egy számomra igen fontos excel fájlban. Szövegként akarja megnyitni, persze nem megy neki, így minden adat elveszett...próbáltam egy OpenOffice-os progival is megnyitni, de ugyanaz. Nem értem. MIndenesetre most újra bevittem az adatokat, és csináltam róla néhány biztonsági mentést, amit szétszórtam a net különböző pontjaira. Remélem így megmarad...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása