Router gebasz
2007. július 06. írta: Asszem

Router gebasz

Van egy Edimax BR6204Wg router, amihez kábellel kapcsolódik egy laptop és egy asztali gép, minden működik rendesen. De ha én is megpróbálkozom csatlakoztatni a saját laptopom (ami az otthoni hálózaton normálisan működik), akkor azt tapasztalom, hogy bár van internet (kábelon), de valamiért furcsán korlátozott a feltöltés.

Pl. Gmailbe minden megy, több megás fájlokat simán el tudok küldeni. Chat megy. Bármilyen oldalt meg tudok nézni.

Viszont kommentet vagy bejegyzést nem tudok írni sem a blog.hu-n, sem sehol, ahol formot kellene elküldeni (pl. a WiW-en), nem működik a FlickR uploader és a kézi feltöltés sem megy (azt írja ki, hogy nincs internet kapcsolat...), és iszonyúan laggel a Defcon.

Ez miért lehet? Az én laptopomban van a hiba vagy a routerben?

Az már csak hab a tortán, hogy a wireless WPA titkosítással egyáltalán nem megy, WEP-pel pedig igen, egy darabig, aztán magától és ok nélkül megszakad. Úgyhogy egyelőre a laptop is kábelen kapja a netet. Kikapcsoltam a MAC szűrést, az IP címeket automatikusan kapják a gépek.

Ha valaki tudja, hogy ez mitől lehet és mit lehet csinálni írjon bőszen! :)
net

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszem 2007.07.07. 14:41:42

Oké, rájöttem a tűzfal volt a hibás, lecseréltem másikra, a probléma megoldódott :)
süti beállítások módosítása