Bemutatkozásféle
2006. április 13. írta: Asszem

Bemutatkozásféle

Ez tehát a bemutatkozás. Mindig is utáltam bemutatkozást írni, most sincs ez másképp :). Na mindegy, a lényeg, hogy hobbinetező vagyok, a blogolásra pár hónapja kaptam rá, aztán jól beszippantott, mostmár egyre több időt töltök bejegyzések írogatásával. Leginkább azért, mert megnyugtat, ha kiírom magamból a dolgokat, főként, ha felhúzom magam valamin, vagy ha elkezdek valamiért lelkesedni. Mindkettő gyakran előfordul, ha ilyenkor gépközelben vagyok és le is tudom írni, akkor egy kellemes "namost jól megmondtam" érzéssel dőlök hátra. Ahogy Virág elvtárs is megmondta: megmutattuk nekik. Nem szeretnék a helyükben lenni. Ha viszont nem blogolom le az adott témát, akkor a gőz magától is elpárolog, és pár nap múlva már csodálkozom azon, hogy tudtam ennyi időt szánni ezekre a teljesen felesleges baromságokra. Hát erről fog szólni ez a blog :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása