Ma csak ide írok...semmit.
2006. április 25. írta: Asszem

Ma csak ide írok...semmit.

Késő van, fáradt vagyok, nem akarok sokat leragadni a gépnél. Gyorsan átfutottam a mai termést, elkezdtem írni, de elakadtam, úgyhogy a komolyabb témákat máskorra hagyom. Amíg megy elakadás nélkül az adlib, addig írok. Bár nem tudom, miért, végülis semmi sem kényszerít rá, de szívesen teszem. Ez most olyan, mint egy napló, mármint a hagyományos oldscchool..na ennél a szónál elakadtam. Hogy írjam? Rendesen vagy fonetikusan. Végülis mindegy. Beújítottak a Blogteren (erről akartam írni), ami jó, de mégsem az igazi. Hétvégére csak ráveszem már magam a blogszolgáltató összehasonlító írás megírására. Csak macerás, meg nem akarom annyira összecsapni. Olyan ez, mint a wiki írás. Ihlet kell, meg türelem. Az ilyen csevegős blogírás meg kikapcsolódásnak jó, de amikor normálisan figyelni kell, az már-már munka szinten fárasztó, úgyhogy azokat a jobb pillanatokra tartogatom. De utána az érzés is jobb. Fílingesebb.

Na, azt hiszem mára ennyi. Futok még egy hírkereső-index-rss-gmail kört, aztán kapcs. ford.


Közben rájöttem, miért írok, és miért csak ide írok: a naptár motivál...:)). Ha látom, hogy van olyan nap, amikor nincs bejegyzésem, hiányérzetem van. A blogteren ez egyelőre nem derül ki:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása