Lostblog
2006. december 21. írta: Asszem

Lostblog

Az egyik fő ok, amiért a Blogterről váltottam, az autosave volt. Gondoltam, ekkor nagyon nem veszhet el bejegyzés, maximum az utolsó pár sora, ezért nem kell kikopizni. Hát tévedtem. Egy kellemes délelőtt volt időm, úgyhogy szép kényelmesen pötyögtem a postot a gépbe belefelé, teázgattam, még képet is akartam mellékelni, de aztán nem szenvedtem vele, már így is lett vagy három oldal. Az egész elveszett. Az autosave is. Az volt az a pillanat, amikor rohadtul elment a kedvem a blogolástól.

Mindezek ellenére még mindig magasan a blog.hu számomra a legideálisabb szolgáltató. Csak tudom, hogy nem bízhatok a szerkesztőben, marad a kopipészt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molcsa (törölt) 2006.12.24. 12:43:50

nekem is előfordult már többször, hogy ha túl sokáig szerkesztgettem egy bejegyzést, utána már nem működött a mentés, és mikor újra megjelent a bejegyzések listája, ott semmi sem volt

Asszem 2006.12.24. 16:55:42

Jaja, sajnos amíg ez az egész indás dolog nem ülepszik le, addig nem szabad megbízni benne.
süti beállítások módosítása