Vényköteles lesz a Quarelin
2007. január 04. írta: Asszem

Vényköteles lesz a Quarelin

Most olvasom: "vényköteles lesz négy ismert fájdalomcsillapító, az Algopyrin, a Demalgon, a Germicid és a Quarelin is, mivel ezek az Európai Unióban is vénykötelesek, túlfogyasztásuk ugyanis komoly mellékhatásokkal járhat".

Hát ezt nem hiszem el. Nem szokásom blogban káromkodni és most sem fogok, de azért ez elég nagy böszmeség. Még az EU részéről is. Mivel elég frontérzékeny vagyok, sajnos gyakran szoktam Quarelint fogyasztani, különben egész nap fáj a fejem és teljesen használhatatatlan állapotban vagyok. Eddig nagyon jól bevált. És most vénykötelessé teszik, úgyhogy ha jön a front, kénytelen leszek elmenni a dokihoz, 300 forint vizitdíjért feliratni minimum 15 doboz kvarcsit, és átkozni azt a marhát, aki ezt kitalálta.

Azért kíváncsi lennék, az elmúlt 25 évben hány Quarelin-túladagolásos eset történt Magyarországon.

Remélem hamarosan a szalonnát, szaloncukrot és a pálinkát is vénykötelessé teszik, mert túlfogyasztásuk igencsak komoly mellékhatásokkal járhat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.01.05. 12:34:52

Már ha az orvos felír egyben 15 dobozzal. Persze egy kis "mellékesért" biztos hajlandó rá...

Asszem 2007.01.05. 14:37:25

Tényleg, erre nem is gondoltam. De inkább leszokok a quarelinről és áttérek az autogén tréningre.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.01.05. 19:18:54

Az is egy megoldás :). De most mutatták a híradóban, hogy a jónép megrohanta a patiikákat, és volt, aki 40.000 Ft-ért vásárolt fájdalomcsillapítókat. Ennyit a túladagolás megelőzéséről :(

Ferenc · http://online.blogter.hu 2007.01.06. 17:48:47

mi van, ha ez csa kegy marketingfogás és mégsem lesz vényköteles?:)

Asszem 2007.01.06. 22:57:18

Akkor szop a nép. Én is vettem öt doboz kvarelint, 2010-ig eláll, akkor meg úgyis választások lesznek :DD

Asszem 2007.01.12. 18:42:42

Niky, kimoderáltam a hozzászólásaidat, ez a stílus itt nem elfogadott.
süti beállítások módosítása