Snap aktiválva.
2007. január 21. írta: Asszem

Snap aktiválva.

Oké, tudom, semmi értelme, de egyfelől ez most az új hullám, másfelől meg gizda. Úgyhogy ez van, bekapcsoltam a Snap névre hallgató link-kisablakban-megjelenítő-haegérfölötte-van cuccost.

Nekem tetszik :)

Egyébként a Médiablogon már megkapta a magáét, mind Pollnertől, mind a kommentelőktől, de szerintem akkor is jó.

Most például rájöttem, hogy azt mindenképpen meg lehet állapítani a kis kép alapján, hogy pl. egy link Wikipédia-bejegyzésre mutat-e vagy nem Wikipédia oldalra mutat, hanem mondjuk egy személyes honlapra. Tessék, itt van egy gyakorlati előny :))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molcsa · http://molcsa.blog.hu 2007.01.22. 11:50:39

amit írsz, az tényleg egy gyakorlati előny lenne, ha nem lene meg ez a funkció simán a böngészőben. mikor ráállsz egy linkre, akkor alul megjelenik a cím, amelyre az mutat, ebből máris tudod, hogy a cnn-re vagy a nickelodeonra mész-e.
az a baj ezzel, hogy igazából az oldal háttérszinét lehet nagyjából megismerni a kis ablakól, a szöveg olvashatatlan, viszont számosakat (pl. engem is) kényelmetlen érzés fog el, mikor egy cikk olvasása közben céltalanul hadonászok az egérrel, és hirtelen egy felugró ablak jelenik meg, pedig én nem is akartam, de kitakarja a szöveget.

Asszem 2007.01.22. 15:23:50

Pont az tetszik benne, hogy nem kell alul keresni, hogy hová is mutat az a link. Ráadásul vizuálisan hamarabb felismerhető, szóval én mrá kifejezetten hiányolom, ha nincs snap egy oldalon.

Ráadásul néha a firefoxban eltűnik az alsó sáv teljesen, ilyenkor pláne kapóra jön.

Szerintem adj neki mégegy esélyt.
süti beállítások módosítása