Cigiblog 1. - Leszokás
2007. február 05. írta: Asszem

Cigiblog 1. - Leszokás

Na. Hát akkor kezdjük. Leszokok a cigiről. Megint. Vagyis most igen. De tényleg. Mától kezdem. Most jönni fog pár nap intenzív tipródás és idegesség, de utána a nikotinéhség megszűnik. Remek.

Viszont maga a feeling hiányozni fog és ez sokkal erősebb, mint a fiziológiai függőség. Az a szar a cigiben, hogy nem lehet "csak" szociálisan dohányozni. Vagy rendszeresen dohányzol, vagy nem dohányzol. Kevés olyan embert ismerek, akinek sikerült volna alkalmi dohányosnak maradnia. Aki pedig valaha rendszeresen cigizett, annak ez szinte lehetetlen.
Csak kérek egy slukkot. Csak egy szálat kölcsön. Csak veszek egy dobozt. Csak mára. Csak ezen a héten...Jövő hónaptól már tényleg nem...ismerős, nem?

Ezt akarom elkerülni. Erre kell figyelni. Meglátjuk.

Kíváncsi vagyok, a blogírás mennyiben fog hozzájárulni a folyamat sikeréhez. Úgy tervezem, hogy egy ideig mindig írok majd ilyen önjutalmazó bejegyzéseket, hogy már X napja nem gyújtottam rá, aztán ha minden jól megy, akkor fél év múlva az egész témát szerencsésen elfelejthetem, de ha valaha visszaszokni akarnék, akkor jó lesz emlékeztetőnek...

Szóval akkor mától kezdem. Kidobtam az utolsó cigit.
2007. február 5. fél egy.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fotofabrik 2007.02.05. 06:33:25

én próbáltam "fórum" segítségével leszokni, volt, hogy blogba fojtottam a hiányérzetet, de valahogy..

szóval, szorítok neked, remélem sikerül!
süti beállítások módosítása