Cigiblog - a második hét, jé tényleg...
2007. február 20. írta: Asszem

Cigiblog - a második hét, jé tényleg...

Szóval itt a nagy leszokásban annyira elszaladt az idő, hogy észre sem vettem a második cigimentes hét elmúlását. Azért ez jó jel :).

Ráadásul túl vagyok egy baráti pókerpartin, ami elég nagy rizikófaktort jelentett, szerencsére senki sem dohányzott a jelenlévők közül, úgyhogy nem volt akkora nagy csábítás.
A munkahelyen szépen nagy ívben kerülöm a dohányzót, sőt, most már nyugodtabban mondom a kollégáknak, hogy igyekszem nem rá gyújtani. Az, hogy "leszoktam" szerintem még elhamarkodott lenne. Majd ha ugyanannyi ideig nem dohányzok, mint ameddig cigiztem, akkor elmondhatom. Az jelen pillanatban kb. másfél-két évet jelent. Nem olyan vészes.

Ez a hét nyugisabban fog eltelni, nem olyan sűrű, mint az előzőek, itthon vagyok egy csomót esténként, nem rohangálok sehová, úgyhogy nem is hiányzik a cigi. Pláne, hogy minimálisan rosszabb idő van kint, amúgy sincs kedvem kimozdulni a lakásból.

A következő cigis bejegyzést a harmadik hét után írom, az a terv, hogy megnézek pár leszokás kalkulátort (hopp, szerintem ezt már írtam, deja vu érzésem van, de nincs kedvem utánanézni). Mindegy a lényeg, hogy addigra már egész szép kis summát fogok megspórolni, úgyhogy azt majd büszkén leírhatom ide :)

És ha minden jól megy, jövő héten megpróbálkozok egy biliárddal a városban, persze nem dohányzó helyen, de a lényeg a fokozatosság.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.02.21. 19:45:35

Rászokni egyébként hogy sikerült? Egyszer csak jött az ötlet, hogy "mától cigizni fogok", társaság, stressz miatt, vagy miért?

Asszem 2007.02.21. 20:16:45

Jó kérdés. Társaság, bulik, megszokás, stressz, mind együtt, de én is beleestem abba a csapdába, mint sokan mások: nem hittem el, hogy rá vagyok szokva. Csak amikor észrevettem, hogy valami a saját tudatos döntéseimet is állandóan felülírja, akkor kezdtem el gondolkozni a dolgon, meg hogy kinek a kezében is van a kontroll...
süti beállítások módosítása