Küzdelem az automatikus frissítéssel
2007. március 24. írta: Asszem

Küzdelem az automatikus frissítéssel

A rendszervisszaállítás óta az XP folyamatosan tölti le a javításokat. Ez szép és jó, de valamiért a "Biztonsági frissítés a Flash Player programhoz (KB923789)" nem akar feltelepülni. És itt jön a tipikusan microsoftos szófukarság, a hibaüzenet ugyanis annyi: "A frissítéseket nem lehet telepíteni".

Oké. De miért? És mit lehet csinálni ebben az esetben? És hogyan lehetne megmondani az XP-nek, hogy ne akarja állandóan telepíteni ezt a frissítést, ha egyszer nem sikerül neki?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence 2007.03.25. 01:39:05

Ide írom, hogy ne mondd, hogy nem :)
Sztem a böngésződ próbálja frissíteni, nem az XP. De simán rakd fel az újabbat kézzel.

csikszem · http://www.agyampark.hu 2007.03.28. 12:47:07

Ugyanez volt nekem is, az XP ugatta egyfolytában. Aztán találtam egy olyat, hogy Ne telepítse ezt a frissítést, vagy valami ilyesmi. Talán ugyanazon az ablakon volt...

Sokat nem segítettem. :) A lényeg, hogy kiiktatható.

Asszem 2007.03.28. 18:25:27

Jah, azt is próbáltam már, de megint észrevette, hogy hoppá ez a program még nincsen telepítve, így az ördögi kör bezárult. Megpróbálom a Bence általal javasoltakat is, hátha.l..
süti beállítások módosítása