Bunkó BKV.
2007. április 25. írta: Asszem

Bunkó BKV.

Az udvariasság, vagy legalábbis a bunkóság hiánya mégcsak pénzbe sem kerülne, de nagyon látványosan tudná emelni az amúgy eléggé utált BKV korántsem patinás hírnevét.

Ehhez az egyik lépés az lenne, hogy az olyan tirpák paraszt buszsofőröket visszaküldjék a balettbe ugrálni, akik a következő utastájékoztatást adják a hangosbemondón:

"Talán a leszállásjelzősvel kéne próbálkozni, akkor még az a csoda is előfordulhat, hogy kinyílik az ajtó ... [miután az utas sikeresen rájött, hogy a buszon a piros "Alarm" feliratú gomb a vészjelző és a felirat nélküli sárga az ajtónyitó, gúnyosan hozzáteszi:] ugye-ugye?"

Mindez április 25.-én 10:43 perckor történt az FLR-732-es rendszámú 85-ös buszon, a Gergely utcai megálló előtt. A sofőr simán visszakövethető (lenne).

És nem ez volt az egyetlen eset, csak most volt nálam toll és papír (mire nem jó a GTD...), úgyhogy szó szerint le tudtam írni.

Ügyfélszolgálat, hajrá!
bkv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent T 2007.04.25. 22:11:21

Azt azért hozzátenném a buszsofőr védelmében, hogy valószínűleg nem ez volt az első eset aznap. Ha egy nap harmincszor megnyomják a pirost, akkor lehet, te is ideges lennél (volt olyan utam a 86-oson a két végállomás között, amikor majd' minden megállónál megnyomta valaki a pirost).

Asszem 2007.04.25. 22:18:57

Nem értek egyet.

Mikor bevezették ezeket az új buszokat, kezdetben néha én is a piros gombot nyomtam meg, mert tök logikusnak látszik: van belőle egy csomó, van, akinek szemmagasságban van, tehát nem egyértelmű, hogy az nem a leszállásjelző.

Pont ezért a kezdeti időszakban egy kedves gépi hang figyelmeztett arra, hogy a sárgát kell nyomkodni. Nem tudom, ezt miért kapcsolták ki.

De mindezek ellenére, ha a BKV "szolgáltatást" szeretne nyújtani, akkor alkalmazzon olyan sofőröket, akiknek ilyen esetekre is kiterjed a frusztrációs toleranciájuk.

A bolti eladótól is megkérdezik naponta 50x ugyanazt a hülyeséget, mégsem teheti meg, hogy gúnyolódjon vagy kioktassa a vevőt.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.04.25. 22:52:13

Sztem vicces, ezek azok a pillanatok, amik egy álmos munkába/iskolába menő reggelt feldobhatnak :). De egyébként tényleg bunkó paraszt volt, ettől függetlenül nem biztos, hogy bánnám, ha minden reggel vmi hasonló "poén" hangozna el a hangosbemondón. Ízlések és pofonok...

Én mondjuk pont fordítva szoktam lenni, vmelyik buszon mindig elbizonytalanodok, mikor a leszállásjelzőt akarom megnyomni, mert ott az piros, és így minidg elgondolkodok, nehogy rosszat nyomjak :)
süti beállítások módosítása