Roppant hasznos tipp: hogyan írjunk dőlt betűvel Gmail chatben?
2007. október 09. írta: Asszem

Roppant hasznos tipp: hogyan írjunk dőlt betűvel Gmail chatben?

Egész véletlen fedeztük fel párommal csetelés közben: ha alsóvonás+szöveg+alsóvonás+szóközt ír az ember, akkor az dőlt betűvel jelenik meg.

_Így_[space]

Bámulatos, hol tart már a tudomány.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila 2007.10.09. 21:08:30

Gratulésön! :-)

fefe 2007.10.09. 21:44:00

nahát, ezt tényleg érdemes volt kitenni az index cimlapjára. az ügyeletes szerkesztő nem talált mást?

smidgen 2007.10.09. 22:06:27

ha ez ennyire bejön akkor:

GTALK-ban félköver szöveg: *vastag* szedett szöveg

_dőlt_ *félkövér* _*félkövér dőlt*_

xyb 2007.10.09. 22:18:21

hihetetlen, mik vannak. úgy 2 éve, a gtalk indulása óta. de szvsz már előtte is. egyébként mutatok még 1 trükköt:
:-)
ha balra hajtod a fejed, és megnézed az efeletti sort, akkor egy mosolygó arcot látsz. (de tudom, hogy egy újszülöttnek minden vicc új)

nevetőharmadik 2007.10.09. 22:30:34

Sőt, ezt, hogy :-) a gtalk vissza is forgatja, így nem kell fejet döntögetni.

Asszem 2007.10.10. 00:37:08

Hehe, nem is tudtam, hogy kikerült az Index címlapra ez a tartalmas bejegyzésem. Akkor én most már sikeres újságíró, mitöbb, sztárblogger lettem :))

Sőt, olyan is van GTalkban, hogy ha beírod, hogy balrakacsacsőr-három, akkor abból ilyen helyes kis rózsaszín szívet csinál.

Namost háromszor próbáltam eddig leírni ezt a kommentet, de a kacsacsőr karakter betett neki.

Mellesleg kéretik a posztot nem annyira véresen komolyan venni :P

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.10. 00:40:33

Na, én is megszívtam a kacsák csőrivel, kérlek Asszem, töröld az előző hozzászólásomat, itt a javított verzió:
--------

Sőt, a Gtalk tud ennél még sokkal jobbat is! Ha feltelepíted a gépedre a GTalk szoftverét, és utána beírod azt a titkos kódot, hogy:

*@_pendrive_@*

, akkor 1 héten belül kapsz postán INGYEN egy 2 gigabájtos pendrájvot világoskék színben!

PRÓBÁLJÁTOK KI!!!

(A dolog egyetlen feltétele, hogy éppen egy olyan illetővel beszélgess a GTalkon, aki hajlandó a számodra ingyen világoskék pendrájvot küldeni a fenti kód beírására válaszul. Mondjuk nem sok ilyen egyén létezhet a nagyvilágban, én konkrétan egyet sem ismerek.)

Azt meg már nem is írom le, mi történik, ha a

*@_fckmyass_@*

titkos kódot írjátok be, ez legyen meglepetés, próbáljátok ki!

Asszem 2007.10.10. 00:42:03

Na, a végén lelkifurdim lesz, hogy nem kellő mélységben járultam hozzá a közösségi web2.0, hovatovább szemantikus-minőségi web3.0 tartalomgeneráláshoz, úgyhogy becsszó írok egy normális posztot olyan tippekkel, amik tényleg hasznosak is lehetnek :D

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.10. 00:53:27

Köszönöm, Asszem úr.
Ne furdallja a lelkének az oldalát az a micsoda (tán a Boros-Bocskor fúrópajzsok egyike, vagy mindkettő?), mert ez igenis egy jó tipp volt, és sokkal többen vannak a világon azok, akik nem tudták, mint a másik tábor. Goldoljunk csak fekete-Afrikára, akár. Vagy gondoljunk másra. Gondoljunk a dobozos pudingra. Én például most ezt teszem, megyek is ki a hűtőhöz vételezni egyet.

Asszem 2007.10.10. 01:06:53

Ja, és tegyük hozzá azt is, hogy erre a dőltbetűzős dologra teljesen spontán és véletlenül bukkantunk rá párommal: "jé, ezt most dőlten írta, de miért?".

Szóval így érdekesebb volt "felfedezni", semmint valami ócska manuálban olvasni :))

Na jó pudingevést, én mentem aludni.

Nagy nap ez a mai!

Tasunko 2007.10.10. 03:51:33

Az európai kúltúra és számitástechnika új korszakba érkezett.Ezután már semmi nem lesz olyan,mint azelőtt.....Köszönjük Neked!Eddig sötétségben éltünk,de Te megmutattad a fényt!Halleluja minden grafomán idiótának,aki az exhibicionizmus és az agyatlanság fényénél vezeti népünket!

bodr · http://bodr.hu/ 2007.10.10. 07:01:39

Nekem bejött ez a post, igaz, nem Index főoldalról jöttem, rögtön tartottam is egy GTalk bemutatót a páromnak. :)

fostalicska · http://fostalicska.blog.hu 2007.10.10. 23:11:00

Tasunko: "Halleluja minden grafomán idiótának,aki az exhibicionizmus és az agyatlanság fényénél vezeti népünket!"

De azért te is idefostad a magad kis szellemi ürülékét, ugye? És kevesebb értelme volt, mint Asszem cikkének, ugye? Teee, te grafomán idióta! :)

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2007.10.12. 11:53:16

Nagyon jó kiss cikk volt, tanultam belőle!
süti beállítások módosítása