100 fekvőtámasz projekt: új rekord: 80!
2009. június 10. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt: új rekord: 80!

Megcsináltam az utolsó előtti felmérő tesztet, és sikerült kinyomni 80 fekvőtámaszt! Jippíí! És ráadásul mindezt úgy, hogy tegnap és tegnapelőtt is voltam jógán, tehát nem a legkipihentebb állapotban vagyok. Az első 50-ig simán ment, ezt sejtettem is, mert a rendes edzések során is vannak 50-es szériák, aztán 50 és 70 között tízenként pihenéssel jól ment, hetvennél pedig éreztem a fáradást, de ekkor már eldöntöttem magamban, hogy ha belehalok is, de legalább 80-ig elmegyek. Végülis sikerült, bár az utolsó 4-5 fekvőnél nagyon kellett figyelnem, hogy szabályos maradjon, ne lógjon a fejem, rendesen lemenjek, stb. Az utolsó kettő volt ilyen kellemes kézremegéses, de sikerült, és ez a lényeg!

Namost kérdés az, hogy a maradék húszat, ami a 100-hoz kell, mennyi idő alatt fogom tudni megcsinálni. Azt érzem, hogy erősödik a kezem, de azt is látom, hogy az ötödik hét programját még mindig nem tudom időre szabályosan megcsinálni. Úgyhogy elvileg ezzel a teszteredménnyel belevághatnék az utolsó, hatodik hétbe is, de inkább nem fogok, és annyiszor ismétlem az ötödik hetet, amíg nem megy. 

Megpróbálom a heti rendszerességet is jobban betartani, ha kell, akkor újra előveszem a blogot, mint motivációs eszközt, mert az elején tök jól bevált. Aztán mióta nem írok minden edzés után, azóta hajlamos vagyok elnapolni őket. Persze a két újfajta jóga, amit kipróbálok, szintén közrejátszik, de majd összehozom valahogy.

Nem akarok nagy becslésekbe bocsátkozni, de kb. nyár végére, vagy ősz közepére úgy tervezem, hogy meglesz a 100.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása