Árérzékeny ügyfélként egy dolog miatt megyek fel a t-online übergiccses honlapjára: azért, hogy megnézzem az egyenlegem.
Annyira nagy kérés ez? Én csak tudni szeretném, hogy ebben a hónapban mennyit költöttem telefonálásra.
No lássuk, mit látok. Egy számot. Jee. Csakhogy. Ez az összeg nem tartalmazza a díjcsomag miatti kedvezményeket. Magyarán semmit nem érek ezzel az információval.
Persze ha akarnám, kérhetnék részletesebb számlainformációt. Online, nem papíron. Csak meg kell nyomni egy gombot, és máris kérhetek hívásrészletezést.
Biztos borzasztó számítási kapacitásokat igényel egy ilyen művelet és be is lassulna az országos t-mobile hálózat, ha sokan kérnének részletes (gy.k. áttekinthető és informatív) számlainformációt. Épp ezért úgy gondolták, afféle vizitdíjként fizessen a user lekérésenként 56 forintot.
Na ez az alapsmucigság.
A fősmucigság pedig az, hogy az 56 forintot információtípusonként lekérik...
gprs adathívások? 56 forint!
CSD adathívások? 56 forint!
Telefonálás hálózaton belül? 56 forint!
Más mobilok hívása? 56 forint!
Vezetékes hívások? 56 forint!
Roaming hívások? 56 forint!
Nemzetközi hívások? 56 forint!
A hívószám utolsó lezárt egyenlege? 56 forint!
SMS-ek költsége? 56 forint!
MMS-ek egyenlege? 56 forint!
Tehát laza 560 forintért megtudhatsz minden információt, amire szükséged van, de ne feledd, ezek még a kedvezmény előtti árak, így azt, hogy hó végén mennyit kell fizess, majd csak hó végén tudod meg.
T-Mobile, Magyarország, 2010.